חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 10.8.19 – יום שבת

השמועה אומרת...

שתפו

תאומים

רעש בסביבה הקרובה שלך מפריע לך להתרכז. בימים הקרובים תהיה תחושה של חוסר סבלנות וקוצר רוח. כדאי לקחת אויר ולא לפרוק את המתח על חברים קרובים.התחום הרומנטי מתחזק סביבך וכולם נראים מרוצים ומאוהבים. זה משפיע גם עליך והתחושה היא חיובית.מפת הכוכבים מצביעה על הזדמנות לשינוי. ניתן לעשות את השינוי גם בתחום הפיננסי, לארגן מחדש את עוגת התקציב ולהתחיל לפעול.זמן טוב לשקול חופשה , תחושת העייפות שליוותה אותך אמנם חלפה אבל הגוף יוכל להיעזר במעט כוחות מחודשים, נפשיים ופיזיים.

[quads id=”1″]

סרטן

נושאים חדשים מתחילים לעניין אותך לאחרונה. בימים הקרובים תהיה נטייה לחפש משמעות חדשה בתחביבים חדשים ולשנות הרגלים כדי לשבור שגרה.הרומנטיקה ממלאת אותך ויש לך נטייה לראות כל דבר בדרך החיוב. כדאי להמשיך כך ולנצל את הכוכבים לטובה.שיפור במצב החשבון שלך. נראה כי חזרת לעלות על הסוס, והמגמה לשיפור בהחלט חיובית.קשיים בריכוז נובעים בעיקר מכאבי ראש שעדיין פוקדים אותך. אל דאגה,  ישתפרו בקרוב.עכשיו הזמן הנכון לצאת לטיול שתמיד תכננת.

[quads id=”5″]

אריה

בילוי אהוב עליך כמו ביקור במוזיאון, בתיאטרון או באופרה, ירומם את מצב הרוח שלך ויוסיף לך עניין ליום קשה.ימים טובים להתלבש בצורה לא שגרתית ולצאת לרחוב. יש לך יכולת טובה לכבוש כל בן זוג פוטנציאלי.חולשה שהרגשת לפני מספר ימים הולכת ונעלמת. תזונה טובה תעזור לך לחזור לעצמך לגמרי.השבוע יהיה צורך לשנות, לשבור את השיגרה בנסיעות, בטיולים ולפגוש ולהכיר אנשים. רוח הרפתקנית גורמת לך להרגשת קלילות.

[quads id=”1″]

בתולה

השבועות הקרובים יתאפיינו באי שקט ובלבול. עלולים גם להתפתח ריבים וויכוחים. לפני שהמצב מחמיר כדאי לנסות להתרחק מהאווירה המתוחה הזו.הזוגיות תופסת מקום חשוב בחייך בימים אלה ולפעמים גם על חשבון דברים אחרים. כדאי לך לפנות קצת מקום גם לעצמך, כדי לא להפוך את השגרה לבעייתית ואת הזוגיות לחונקת.בימים הקרובים עשויה להשתלט עליך תחושת חולשה. מחסור בברזל עלול להשפיע עליך, וכדאי להתייעץ עם הרופא.השבוע כדאי מאד להיזהר בדרכים, ישנה נטייה להרגיש עייפות או תשישות .

מאזניים

נושאים שהעסיקו אותך לאחרונה יעלו שוב והפעם גם הרצון לשתף חבר קרוב  ובעזרתו תגיעו למסקנות. חשוב לקבל דעות ורעיונות של אחרים על הנושא, שכן לפעמים זוהי הדרך היחידה לצאת מהבלבול.ימים פחות טובים למפגש רומנטי. רצוי לנצל אותם לזמן איכות עם עצמך, שחשוב לא פחות גם בתוך מערכת יחסים זוגית.פזרנות יכולה להזיק בימים הקרובים.קיימת נטייה לברוח ולצאת מהבית כדי לנשום קצת אויר. טיול קצר יכול לעזור. האויר הצח יעזור לך לחדש כוחות.

[quads id=”10″]

עקרב

עניינים אישיים מטרידים אותך אך ניתן לפתור אותם רק מול אותם חברים שקשורים בכך. רצוי להיות גלויית לב. כנות תעזור לפתור את המשבר.השינויים בתחום הרומנטי לא עשו לך טוב. הדברים בידיים שלך וכדאי לנסות להתרומם ולעשות מעשה כדי לשפר את המצב.הטיפול הנכון ברגשות שלך הוא המפתח לשימור המצב הגופני, נפש בריאה בגוף בריא.השבוע משרים עליך הכוכבים אווירת מסע. נטיה לנבור בעבר תביא אותך למחשבות על טיול למקום שכבר היית בו לפני שנים רבות.

קשת

החולשה שפקדה אותך בחודש האחרון מפנה מקום למרץ ולהתחדשות. מאגר האנרגיות מתחדש וכעת אין דבר שיכול לעמוד בפנייך.ימים טובים לקחת פסק זמן מהאינטנסיביות שבה עסקת במערכת היחסים שלך בתקופה האחרונה.הכנסה ממקור לא צפוי תשפר את מצבך הכלכלי. זה זמן טוב לשבת עם הבנקאי ולהחליט על חיסכון לטווח ארוך.האנרגיות חיוביות ונותנות לך כוח וחשק לצאת לריצה מרעננת שתחדש את הכוחות שלך לקראת שבוע נוסף.דפדוף באלבומי התמונות שלך יזכירו לך טיולים מהעבר ויעוררו בך רצון לחזור לטייל באותו מקום.
<

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות