חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 6.8.19 – יום שלישי

השמועה אומרת...

שתפו

תאומים

הגיע הזמן לשנות את סדרי העדיפויות. עליך להקדיש יותר זמן לדברים החשובים באמת ולהתמקד בעיקר בהםהחודש יתאפיין באווירה רומנטית ובן הזוג עומד להרעיף עליך מחוות מרגשות של אהבה. חשוב שג םאת תביאי לידי ביטוי את אהבתך כלפי בן הזוג במחוות קטנות של תשומת לב .הלחץ הכלכלי הולך ומתמתן. המצב משתפר ובקרוב תורגש הקלה. יש להמשיך ולהקפיד על ניהול התקציב בצורה מסודרת.הכל פועל לטובתך בכל הנוגע לקריירה שלך. רצוי להמשיך ולהשקיע במקומות הנכונים ולא לעגל פינות.

[quads id=”1″]

סרטן

העייפות משתלטת עליך ובזמן הקרוב יהיה צורך לפנות כל דקה למנוחה. השינויים שעברת היטיבו עמך אבל הגיע הזמן לקחת פסק זמן.הקשר הזוגי מתחזק. אתם מצליחים לפתור ביחד בהצלחה התלבטויות ומשברים. מדובר באהבה אמיתית, שהולכת ומתחזקת והקשיים שבדרך יחזקו אותה אף יותר.עיכוב במשכורת עלול לפגוע בתוכניות שלך לסגור את הפערים בחשבון הבנק , אבל ככל הנראה בקרוב ניתן יהיה לראות מגמת שיפור.הלחץ גובר במקום העבודה ותשומת הלב תופנה לנושאים פחות מעניינים. רצוי להתייחס לכך ברצינות.

[quads id=”5″]

אריה

עניינים שהטרידו אותך לאחרונה יפתרו מעצמם בקרוב. הזמן הוא התרופה הטובה ביותר לכל בעיה.הודעות טקסט ממישהו שמעוניין בך לא יהיו מאד ברורות. פרשנות לא נכונה עלולה להוביל למהלכים שעלולים לפגוע בקשר זוגי קיים.סכום כסף מתפנה בזמן הקרוב. רצוי להתייעץ עם איש מקצוע כדי להחליט איך והיכן להשקיע אותו.את לא ממרוצה ממקום העבודה ומהאווירה בו, ובימים הקרובים תתלבטי האם להמשיך שם, או לחפש כיוון חדש.

[quads id=”1″]

בתולה

התקופה הקרובה תתאפיין בנטייה למצבי רוח משתנים כתוצאה  מתח ואי שקט שמלווים אותך כבר מספר שבועות.ההתלהבות שלך מהקשר הזוגי עלולה לגרום לך לנוח על זרי הדפנה ולא להשקיע בו. כדאי לשמור על יצירתיות ולהמשיך ולהעניק לבן הזוג.זה זמן מצוין לקנות דברים שדחית בגלל בעיות פיננסיות. תזרים המזומנים במצב טוב. רצוי לשמור על הכסף ולקנות רק מה שצריך.האווירה במקום העבודה משתפרת ומשפיעה על יכולותיך להתרכז ולהוכיח את עצמך מחדש.

מאזניים

הימים הקרובים יתאפיינו ברצון עז לסדר מחדש את הבית. סדר בבית יכול להיות התחלה טובה לכניסה של אנרגיות מחודשות.קשרים רומנטיים מהעבר חוזרים במפתיע אל חייך, גורמים לך לבלבול, ומשפיעים על קשר רומנטי עכשווי.חיסכון הוא תמיד רעיון טוב. גם אם המצב הכלכלי טוב, מה שנראה עכשיו כקניה נבונה, עלול לאכזב בקרוב.השבוע יהיה צורך לעבוד קשה כדי לעמוד במשימות ובמקביל לא ליפול לבורות שכורים לך חלק מהבכירים בחברה שבוחנים את רמת התפקוד שלך במצבי לחץ.

[quads id=”10″]

עקרב

התקופה הקרובה מביאה איתה הזדמנויות חדשות ומפתיעות. בחני כל הזדמנות היטב, גם אם היא לא מוכרת לך היא עשויה להוביל אותך להישגים נפלאים.אף על פי שהקשר הרומנטי שלך טוב את עומדת להתלבט בכל הנוגע לעתידו בימים הקרובים ולחשוב אם יש מקום לשיפור או לשינוי והתחלה חדשה.הכוכבים מסמנים כי מצבך הפיננסי משתפר, אך הוצאות בלתי צפויות יגרמו להרעה במצב.המאמץ הניכר שהשקעת בעבודה נושא פרי, הממונים עליך יאפשרו לך לצאת לחופשה. כדאי לך לנצל זאת לקראת ימים לחוצים יותר.

קשת

ביומיים הקרובים יטרידו אותך שאלות רבות, אך אל דאגה לקראת סוף השבוע צפויה הקלה בחיים האישיים.שקרים שגרמו בעבר למשבר, עולים שוב על פני השטח ומערערים את הקשר הרומנטי והביטחון שלך בו. כדאי לבחון את הדברים מקרוב.זהו זמן טוב לבחון את שוק ההון. בתקופה זו הכוכבים מיטיבים עימך ונראה שהחלטות נכונות שישפרו את מצבך הכלכלי. בעיות כספיות שסבלת מהן בעבר ייעלמו.הפופולריות שלך עולה במקום העבודה והאנשים הנכונים יודעים להעריך את ההשקעה שלך בתקופה האחרונה.
<

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות