חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 9.8.19 – יום שישי

השמועה אומרת...

שתפו

תאומים

הכוכבים משפיעים עליך וגורמים לך להרהר בחברים שמזמן לא ראית. יתכן שבאופן לא מתוכנן תפגשי אותם.הכריזמה שלך בולטת במיוחד לאחרונה, ואנשים הסובבים אותך רוצים בחברתך ומביעים זאת ללא חשש.מצבך הפיננסי לא ברור, אך הכוכבים צופים כי הוא יחל להשתפר תוך מספר ימים.בזמן הקרוב לוח הזמנים הצפוף ילחיץ אותך ועלול לגרום לטעויות בעבודתך. לא כדאי להרוס את מה שבנית עד כה, וחשוב לשים לב לכל פרט קטן כדי למנוע נזק.

[quads id=”1″]

סרטן

בימים הקרובים עלולים להתאפיין בנטייה לעייפות. מנוחה קלה תוכל לפתור את המצב, אין צורך להילחץ.מתח ואי ודאות בכל הנוגע לתחום הרומנטי. גם חברים קרובים מרגישים את המתח באוויר ושומרים מרחק.המצב הכלכלי שלך משתפר. כדאי להשקיע חלק מהכסף בתכנית חיסכון כדי לדאוג לעתיד.זמן מצוין לבקש העלאה בשכר. לא כדאי לשבת בחיבוק ידיים ולא לתת להזדמנות לחמוק האווירה במקום העבודה רגועה למדי, נראה שהממונים עליך נותנים לך יד חופשית, וסומכים עליך שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר.

[quads id=”5″]

אריה

נושאים חדשים מסקרנים אותך לאחרונה. בימים הקרובים תחפשי משמעות ולשנות הרגלים כדי לשבור בתחומים חדשים, ותחפשי דרך לשנות את השגרה.מערכת יחסים חדשה עשויה להתחיל ואיתה קושי לקבל החלטות. רצוי לקחת זמן למחשבה.תכנית חיסכון תיפתח בקרוב וניתן יהיה למשוך חלק מהכסף. כדאי לבדוק אם יש צורך אמיתי בכך ואם לא, להמשיך ולחסוך למען העתיד.זו תקופה מאתגרת במקום העבודה. עמיתים לעבודה מראים יכולות דומות לשלך והתחרות תגבר. כדאי להבליט את יתרונותיך ולא להדגיש את חסרונם של אחרים,

[quads id=”10″]

בתולה

בילוי אהוב עליך כמו ביקור במוזיאון, בתיאטרון או באופרה, ירומם את מצב רוחך ויחזיר אותך להיות אופטימית וחיונית.בתחום הרומנטי הכוכבים מעידים שמשהו עומד להשתנות לטובה. קשרים ישנים שהתחילו כידידות עשויים להשתנות ולהשפיע על חייך הזוגיים.זה זמן טוב לחשוב ולבדוק מה מתאים לך יותר לעשות עם הכסף הפנוי. כדאי לחשוב גם על השקעה לעתיד רחוק.שיפור ניכר בתנאי העבודה משפיע על יכולותיך לבצע משימות מורכבות. הערכה של הממונים סיפקה לך עבודה נוספת, קשה אך מאתגרת.

מאזניים

בתקופה הקרובה תחפשי תחום לימודים חדש שיאפשר לך הסבה מקצועית. יש לך שאיפה מבורכת להצליח בעתיד וליצור לעצמך קריירה יציבה.מוסיקה שמתנגנת ברדיו גורמת לך להיכנס לאווירה רומנטית. זה זמן טוב לקנות זר פרחים ולהזמין את בן הזוג לטיול רגלי משותף.הוצאות בלתי צפויות ישנו את תכניותיך. יש להימנע מהוצאות מיותרות שעלולות לגרור בעיות כלכליות.זה אינו הזמן לקחת חופש. העבודה רבה וזו תקופה טובה להוכיח את עצמך במקום העבודה.

[quads id=”1″]

עקרב

נושאים שהעסיקו אותך לאחרונה יעלו שוב  על הפרק והפעם גם הרצון לשתף חבר קרוב בעזרתו תגיעי למסקנות הנכונות.קשרים רומנטיים שחלמת עליהם בעבר עולים בראשך שוב. תחושת הפספוס לא עוזבת אותך ומשפיעה לעתים על הקשר הקיים.המצב הכלכלי שלך הולך ומשתפר. זהו הזמן להשקיע חלק מהכסף בתכנית חיסכון לעתיד.סבלנותך משתלמת. האווירה נינוחה ובקרוב תהיה אפשרות לדון מחדש בתפקידך ואולי אף בהעלאת השכר. עם זאת רצוי לחכות עוד קצת ולהתגבש.

קשת

מצב הרוח שלך פחות טוב ואת נוטה להסתגר לבד ולדחות כל מפגש חברתי. קצת זמן עם עצמך לא יפגע בך, אך חשוב להבהיר לחברים, כי מדובר בתקופה חולפת.ימים אנמיים בפתח בכל הנוגע לקשרים הזוגיים שלך, שינוי מפתיע צפוי בסוף השבוע.כדאי לחסוך כסף לעתיד, גם אם מדובר בסכום לא גדול. רצוי להתאים את הסכום המופרש בהתאם למצב הכלכלי.התחושה היא כי אנשים מדברים מאחורי גבך. לא ברור אם מדובר ברכילות או במידע שעשוי להועיל לך ונמנע ממך מסיבות לא ידועות.
<

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות