גל רובין פותחת לאלירן בתוך הפנים: "לא תדבר עם אף אחד פה, אתה לא סובל בני אדם"
גל רובין פותחת לאלירן בתוך הפנים: "לא תדבר עם אף אחד פה, אתה לא סובל בני אדם"

גל רובין פותחת לאלירן בפנים: "תנתק מכולם קשר, אתה לא סובל בני אדם"

השמועה אומרת

השמועה אומרת...

אחרי חודשים של ריחוק, גל ואלירן התיישבו לדבר. מהר מאוד השיחה הפכה לעימות חזיתי והסתיים במתקפה אישית חריפה.

שתפו

יומיים בלבד לפני הגמר הגדול של "האח הגדול", גל רובין ואלירן ביטון, מי שהיו בתחילת העונה מהחברים הקרובים ביותר בבית, ניסו פעם נוספת לפתוח את כל מה שהצטבר ביניהם במהלך החודשים האחרונים.

 

השניים, שהתרחקו בעקבות שורת עימותים ואי הבנות, התיישבו בחצר לשיחה ארוכה, כשגם עומר ציפורי הצטרף בשלב מסוים והאזין לחילופי הדברים. גל פתחה והסבירה מדוע לדעתה הקשר ביניהם לא הצליח להחזיק מעמד:

 

"ברגע שהוא שומע ביקורת כלשהי שלי, שאני אומרת משהו שהוא קצת לא לרוח שלו, הוא מתחשגז עלי. ואז מה הוא עושה? מתעלם, מוחק, למרות שדיברנו פה אתמול".

גל רובין פותחת לאלירן בתוך הפנים: "לא תדבר עם אף אחד פה, אתה לא סובל בני אדם"

אלירן מיהר להשיב: "איזה מתחשגז? הקשבתי לך להכל וליבנו את כל הדברים". אלא שגל לא השתכנעה והמשיכה בביקורת החריפה: "אתה מתנהג מסריח ומדבר לא יפה".

 

הכל צריך להיות מתאים אליך בול לספציפית שלך, אתה לא נרתם לעבר הקשר איתי ועם החברים שלך גם. אתה לא יוצא מאיזור הנוחות שלך! זה חייב להיות לך נח מאוד! וזה מאוד נח לך. אתה נמצא שם עבור כל החברים שלך בצורה מלאה. ואם זה מתאים להם זה מושלם, לי זה פחות מתאים! אני צריכה להרגיש שרואים אותי גם".


 

בהמשך ניסתה להסביר מה לדעתה עומד מאחורי ההתנהלות שלו: "הוא לא מסוגל להיות בעמדה שהוא גם מקבל שהצד השני אולי בטעות נפגע ממנו והוא לא כזה טהור! ואז הוא גם רוצה איפה שהוא קצת להוריד מעצמו כדי לספח אליו את הבן אדם שנפגע ממנו שפעם אולי היה חבר ואולי אפשר לתקן איזה משהו, אבל הוא בעמדה כל כך עליונה שהוא דוחה ומעלים אותך! אותי הוא דוחה ומעלים".

גל רובין פותחת לאלירן בתוך הפנים: "לא תדבר עם אף אחד פה, אתה לא סובל בני אדם"

אלירן דחה את הדברים מכל וכל והשיב: "איזה עמדה עליונה? איזה טהור? היא פשוט למדה כנראה משחק טוב לפני שהיא באה והיא פשוט מכניסה מילים כאילו להראות שהבן אדם יוצר איזשהי עליונית, ליצור מצג שווא שלא קיים".

 

גל לא עצרה והמשיכה: "מתישהו בחיים שלך אלירן תצטרך להתעמת עם זה ולהבין שאם למישהי מפריע משהו אצלך זה לא אומר שאתה דפוק, זה פשוט אומר שאתה פשוט צריך לשמוע שמשהו פוגע בו, כי בו משהו דפוק והוא רוצה שתקבל אותו, זהו!".

 

בהמשך השיחה היא התייחסה גם למערכות היחסים של אלירן עם דיירים אחרים בבית: "יש לך קטע שהם סוג של מחכים לתשומת לב שלך בפירורים. שמת את עצמך… יש לך אולי קלף עליהם. גם עלי זה היה קלף פחות או יותר, יש לך קטע שאתה פעם מתייחס, פעם לא מתייחס. הכנתי לי אוכל… מתייחס".

גל רובין פותחת לאלירן בתוך הפנים: "לא תדבר עם אף אחד פה, אתה לא סובל בני אדם"

אלירן קטע אותה ואמר: "אה, אם הכינו לי אוכל אני מתייחס". ואז הגיעה אחת האמירות החריפות ביותר שנשמעו בשיחה. גל הטיחה בו: "מי שמכין לך אוכל זוכה בחברות שלך, שהיא לא באמת חברות, היא תשומת לב מאוד מוזרה. אתה לא נקשר לאף אחד, אתה בן אדם שלא נקשר לאף אחד, אתה לא תדבר פה עם אף אחד יום אחרי! אתה לא סובל בני אדם, אתה אוהב רק את עצמך ואת נויה".

 

אלירן בחר לסיים את הוויכוח במסר משלו והשיב: "איך נויה נכנסה לתמונה? את יודעת מה אני מאחל לך? האבנים שהבאתי לך, תנסי לעבוד עליהם: שלווה, שקט פנימי, ובאמת שתהיי בריאות הנפש תמיד, אמן. אני שמח שהמונולוג הזה יצא, לא צריך להגיד מעבר לזה, עשית לי את כל העבודה".

 

guest
28 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
גל
גל
2 שעות

גל יקרה לך מה שקרה לסתיו לא ניתן לך לזכות

גל
גל
2 שעות

גל חולת נפש איזה הזויה בושה אם תזכה

גל
גל
2 שעות

רק אלירן לנצחון מנסה להקטין אותו לא פלא אין לה חברים אישה דוחה גל רובין בושה אם תזכה רק הכת האלימה שלה בעדה

תמונה של מתי זיו

מתי זיו

כתב חדשות בידור ורכילות. מביא בכל יום את הסיפורים החמים ביותר מעולם הטלוויזיה, הרשת והכוכבים של הביצה המקומית, עם גישה ישירה לעולמם של המשתתפים בתוכניות הריאליטי והדמויות שמסעירות את התעשייה. מקפיד על דיוק, חיבור לשטח ותיעוד רגעים שמסקרנים את הגולשים בזמן אמת.