
הצבעה נוספת מחכה לכם לאחר ההדחה של נעם!
עונת 2026 של "האח הגדול" נמצאת בישורת האחרונה ויש לנו חמישה דיירים שהעפילו אל הגמר הגדול! זה הזמן להתרווח על הספה ולהתכונן לקרבות אדירים על הפסגה סקר גמר האח הגדול לייב של שמועה בידור.
סקר הלייב פתוח עכשיו ויש לכם הצבעה אחת בלבד עד ליציאה הפיינליסט במקום ה-5. לאחר מכן יקבלו הצבעה נוספת, כנ"ל ביציאות של המקומות הרביעי והשלישי. לבסוף הסקר יצטמצם לשני מועמדים בלבד שיגיעו להכרעה הסופית!
אז בחרו את המנצח\ת שלכם מבין שני הפיינליסטים שנמצאים כרגע בבית האח הגדול: גל או עומר!
שימו לב: הסקר נפתח וניתן יהיה להצביע פעם אחת בלבד ולאחר מכן שוב לאחר כל יציאת פיינליסט עד להכרזת הזוכה!
צילום מתמודדים: רן יחזקאל
ניתן להצביע פעם אחת(ולאחר כל יציאת פיינליסט פעם נוספת) מכל מכשיר או מחשב! – במידה ואתם לא מצליחים להצביע. נסו להיכנס לסקר דרך דפדפן כרום ולא מהדפדפן הפנימי של האינסטגרם.
התוצאות המלאות יפורסמו בסטורי של שמועה באינסטגרם!
רק גל המנצחת של העונה רק על מה שהתעללו בה ועשו אליה חרם כולם כולל כולם והאח הגדול נתן יד ל לחרם ולא עצר את זה בושה צריך להעיף אותו ולא לתת לו לעשות עונה של חרמות
רק לגל תצביעו!!!
חייבת לזכות
רק גל המלכה זוכה