אין ספק שהזכייה של גל רובין בגמר "האח הגדול" הצליחה לעורר לא מעט תגובות. בעוד אלפי צופים חגגו את ניצחונה, אחרים, בהם גם כמה מהפיינליסטים, לא הסתירו את האכזבה מהתוצאה.
אין ספק שהזכייה של גל רובין במיליון הצליחה לפלג גם את דיירי הבית. בזמן שמעריציה חגגו את הניצחון, שניים מהפיינליסטים הבולטים של העונה לא חסכו בביקורת. אלירן ביטון טען כי הזכייה של גל היא "תעודת עניות לפורמט 'האח הגדול'", והוסיף כי "הרע היה אמיתי והטוב היה פייק".

גם רפאלה לא נשארה חייבת וכינתה את גל "חולת נפש", תוך שטענה כי "מדינת ישראל לא ראתה מי זאת גל האמיתית" ושבבית היא "עשתה לכולם את המוות".

אלא שהרגע שתפס את תשומת הלב יותר מכל היה דווקא הנאום שנשאה בפני חבריה, כשהמצלמות כבר כבויות והרחק מאור הזרקורים. גל פתחה ואמרה: "היה לי מטורף, יצאתי לדרך הזאת עם מעט מאוד אנשים שידעו על זה. אנשים מאוד קרובים אלי שהייתי צריכה את ברכתם ברמות, והם פשוט האמינו בי ונתנו לי את ההסכמה שלהם".
בהמשך הודתה לאנשים שליוו אותה לאורך הדרך: "חברים טובים שבאמת תמכו בי ברמת הלדעת שיש לי מישהו בבית שאוהב אותי ככה פשוט כמו שאני, מי שאני, בלי להתאמץ, בלי לרצות, בלי להכיל את זה עם כפית".

אז הגיע גם הווידוי האישי ביותר של הזוכה הטרייה, כשחשפה עד כמה התקופה בבית השפיעה עליה מבחינה רגשית: "קצת איבדתי את זה שם בהבנה שאולי אני באמת לבד. אולי אני באמת לא אהובה או לא ראויה… הרגשתי טיפה אולי כבר דפוקה מרוב שזה היה מוגזם".
הדברים של גל מגיעים אחרי עונה שבה מצאה את עצמה שוב ושוב במרכז העימותים בבית, כשלא פעם הרגישה שהיא עומדת לבדה מול מרבית הדיירים שלא ידעו להבחין "מי זאת גל האמיתית". למרות הביקורת שספגה לאורך הדרך, הקהל בבית בחר להעניק לה את הניצחון הגדול ואת מיליון השקלים.

כעת, אחרי שהמסע הסתיים והמצלמות כבר כבו, נראה שדווקא הרגע האינטימי הזה, מול האנשים הקרובים אליה ביותר, חשף צד אחר של גל רובין. צד פגיע, כן ואנושי, שמספר עד כמה החוויה בבית הייתה עבורה הרבה מעבר למשחק. את אותה חוויה חתמה בקעקוע סימבולי – "בנחת" בצבעי האח אצל אליאב קעקועים.
גל אלופהה הכי מגיע לה👑
הטוב מנצח🙏
מדהימה לא להתיחס לרעשי הרקע של הממורמרים והקנאים שישתו מים ויתקדמו.כל עלובי הנפש כמו רפאלה שתלך לטיפול כסף יש.אלירן שלא יודע להפסיד הנוכל והשקרן שחשב שהוא ראשון מריומה הממורמרת וטל בחורה מכוערת מכל זוית עם פה ביוב ובריונות עומר ושלי זוג פתאטי רעננה ירדה ברמה
כל מי שבאח הגדול אומר שיש עליו חרם ושהוא לבד זוכה התוכנית הזאת אבודה עוד ממזמן ועכשיו הזכייה הזרת הכי לא ראויה שיש עוד יותר אבודה