חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לא מה שחשבתם: התעשייה מאחורי תמונות הסלבס נחשפת!

לא מה שחשבתם: התעשייה מאחורי תמונות הסלבס נחשפת!

השמועה אומרת...

שתפו

כוכבות האינסטגרם משגעות את הרשת והופכות את העמודים שלהן לעבודה רצינית לכל דבר ועניין. עם עיצובים ייחודיים ותמונות פוטוגניות במיוחד אושיות אינסטגרם כמו דנה זרמון, דנית גרינברג וירדן הראל מתרגמות את הלייקים הרבים לעסק כלכלי שמכניס סכומים מטורפים לחשבון הבנק שלהן. אז איך הן עושות את זה? נטלי מילוא תוכל ללמד אתכם איך לעצב את עמוד האינסטגרם שלכם כמו הכוכבות הכי נחשקות בביצה – וכן, כל זה רק בכמה שיעורים בודדים דרך מסך המחשב!

לא מה שחשבתם: התעשייה מאחורי תמונות הסלבס נחשפת!

[quads id=”1″]

לא טעיתם, מהיום לא תצטרכו לעלות תמונה לאינסטגרם ולקוות שיהיו לכם לייקים כי אחרי מספר שיעורים קטן אצל המורה נטלי תוכלו להפוך את האינסטגרם שלכם ללוהט במיוחד – כן, כזה שהלייקים והתגובות ירוצו ללא הפסקה. בימים אלו נטלי מעבירה שיעורים לקהל שלה ברשת שבמהלכם היא מסבירה לבאי הקורס איך להפוך את האינסטגרם לנחשק במספר דקות ובדרך קלה. ואיך לא, אנחנו משכנו את השיחה לנושא הצהוב ביותר – מפורסמים, או במקרה שלנו עמודי האינסטגרם של מפורסמות הביצה!

[quads id=”5″]

צר לנו לאכזב אתכם אבל אם הייתה לכם מחשבה שדנה זרמון, דנית גרינברג או נטע אלחמיסטר מעלות את התמונה הראשונה שהן מצלמות – אז לא! נטלי סיפרה כי כל תמונה שעולה לעמודי האינסטגרם של המפורסמות עוברת מספר רב של תוכנות עריכה והתלבטויות רבות, היא גם שיתפה את כל הסודות (טוב נו, רק את חלקן, כל הסודות נגלה אחרי שנצפה בסרטונים שלה ברשת).

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות