חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רגע אחרי שבישרה על הריון: אגם רודברג כמעט נדרסה!

רגע אחרי שבישרה על הריון: אגם רודברג כמעט נדרסה!

השמועה אומרת...

שתפו

רגע אחרי שבישרה על הריון: אגם רודברג כמעט נדרסה!

אתמול (שבת) בישרה אגם רודברג ברשתות החברתיות בשורה שהתפשטה כמו אש בשדה קוצים, היא בהריון ראשון עם בעלה הטרי דור קובינור.

לא עבר זמן מה וכבר לאחר שהחליטה לשתף את הרגע המרגש ואת הריונה, העלה העיתונאי והסופר יאיר אגמון פוסט באינסטגרם וחשף דבר שכמעט נגמר באסון! הוא היה ממש קרוב לדרוס את אגם ובעלה.

[quads id=”1″]

יאיר אגמון שכמעט דרס את אגם בועלה כתב: “כמעט דרסתי את אגם רודברג והחבר החתיך שלה. זה קרה לפני שעה בערך. סיימתי לפרוק מזוודות ועגלות והצאצאים שלנו וחזרתי לאוטו מיוזע, כדי לחפש חניה, נסעתי במין דחיפות מטומטמת כאילו שאני ממהר לאנשהו למרות שאין באמת סיבה למהר אף פעם. חיפשתי חנייה והייתי עצבני ומיוזע ומעוך והראש שלי היה מלא במחשבות כבדות, ככה זה במוצ”שים ופתאום ראיתי זוג אוהבים מצחקק פורץ למעבר החציה, ובלמתי את האוטו בבהלה, כי כמעט דרסתי אותם.

כך כתב: "כמעט דרסתי את אגם רודברג והחבר החתיך שלה. זה קרה לפני שעה בערך. סיימתי לפרוק מזוודות ועגלות והצאצאים שלנו וחזרתי לאוטו מיוזע, כדי לחפש חניה, נסעתי במין דחיפות מטומטמת כאילו שאני ממהר לאנשהו למרות שאין באמת סיבה למהר אף פעם. חיפשתי חנייה והייתי עצבני ומיוזע ומעוך והראש שלי היה מלא במחשבות כבדות, ככה זה במוצ"שים ופתאום ראיתי זוג אוהבים מצחקק פורץ למעבר החציה, ובלמתי את האוטו בבהלה, כי כמעט דרסתי אותם. והם נבהלו לרגע כי האוטו שלי כבר עלה על מעבר החציה, כמעט נגע בהם, אבל אז מיד הם צחקקו שוב והבחור שהיה חתיך באופן בלתי סביר כמעט, עם שיער אפור כזה משוך אחורה, הסתכל עלי ואמר "מהההה אחייי" ואני הסתכלתי עליו והנחתי יד על החזה ואמרתי לו "סליחה סליחה" ואז הסתכלתי על החברה היפה שלו שחיבקה אותו וראיתי שזאת אגם רודברג".
יאיר אגמון -כמעט דרס את אגמם ובעלה

והם נבהלו לרגע כי האוטו שלי כבר עלה על מעבר החציה, כמעט נגע בהם, אבל אז מיד הם צחקקו שוב והבחור שהיה חתיך באופן בלתי סביר כמעט, עם שיער אפור כזה משוך אחורה, הסתכל עלי ואמר ‘מהההה אחייי’ ואני הסתכלתי עליו והנחתי יד על החזה ואמרתי לו “סליחה סליחה” ואז הסתכלתי על החברה היפה שלו שחיבקה אותו וראיתי שזאת אגם רודברג”.

רגע אחרי שבישרה על הריון: אגם רודברג כמעט נדרסה!

[quads id=”1″]

יש המשך בעמוד הבא!

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
הייפקרוהלב
הייפקרוהלב
16 ימים

מסכנה, אני יודעת שזה עבר אבל אני שרופה עלייה😍😍
היא מושלמת ממש אני מטורפת על היופי שלה