חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אחרי הפרידה: תקוה נכנסת לכושר אצל חבר מאוד קרוב!

אחרי הפרידה: תקוה נכנסת לכושר אצל חבר מאוד קרוב!

השמועה אומרת...

שתפו

אחרי הפרידה: תקוה נכנסת לכושר אצל חבר מאוד קרוב!

אפשר להגיד לא מעט דברים על מנצחת “האח הגדול”, תקוה גדעון, רובם חיוביים ואין ספק שהיא מנצלת היטב את דקות התהילה שלה מחוץ לכותלי הבית המפורסם במדינה. אם מדובר בקמפיינים של איפור או תפקיד גדול בסרט של הבמאי מאור זגורי לבין דרמת הפרידה ממי שהיה בן זוגה בחודש האחרון, ליאור דואק – היא לא מפסיקה לרדת מהכותרות.

 

גם בסקר הפופלריות של “הישרדות” נגד “האח הגדול” באתר שמועה תקוה לקחה בענק בהפרש של עשרות אחוזים, אבל יש גם מי שהביעה ביקורת חריפה נגד התנהגותה ממש ביממה האחרונה, יוצאת “האח הגדול” אחרת – מגי טביבי שלטענתה תקוה וליאור אינם מגנים את ההתנהגות הבריונית של מעריציהם ברשתות החברתיות.

[quads id=”1″]

אז היכן תקוה גדעון הולכת להתאמן בקרוב מאוד?? אצל לא אחר מאשר חברה לתוכנית, דייר נוסף מהעונה האחרונה של “האח הגדול” -פול טשגיאן, שסיפר לשמועה על כך שהוא עושה רילוקיישן מחיפה לת”א בתחילת החודש הבא ויעבוד בסטודיו חדש ונוצץ בו הוא ישמש כמובן כמאמן כושר!

Paulina Fit ROOM

פול העלה סטורי באינסטגרם בו הוא רומז על כך שתקוה הולכת להיות אחת המתאמנות אצלו בסטודיו החדש ולא עברו מספר שניות לאחר שחשף באופן חד משמעי שמדובר במנצחת הגדולה שתכנס תחת משטר האימונים שלו.

 

ואם זה לא מספיק, תקוה אישרה את העניין כאשר היא העלתה סטורי משלה שעונה לפול בסגנון תקואי טיפוסי:“פול שלא תפול, אני בדרךךךךך!”

Paulina Fit ROOM
גם זה יעבור: מתוך הארכיון – תקוה נפרדת מליאור רגע לפני ההדחה שלו

[quads id=”1″]

מהמקום בחיפה לסטודיו חדש בתל אביב - פול טשגיאן

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות