חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לא קונים את זה: הצעד שעשתה ירדן אדרי גרם לאנשים לצאת למתקפה!

לא קונים את זה: הצעד שעשתה ירדן אדרי גרם לאנשים לצאת למתקפה!

השמועה אומרת...

שתפו

הצעד שעשתה ירדן אדרי גרם לאנשים פשוט לצאת מגדרם!

עלה לה: למקום השני בגמר “האח הגדול”, הדוגמנית והטאלנט ירדן אדרי עלו אמש סך העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה בלא פחות מ-80 אלף עוקבים חדשים, דבר שגרם להד גדול של תגובות זועמות על כך שקנתה עוקבים.

 

לג’ורדי אדרי שידועה בתור אושיית אינסטגרם לא קטנה נוספו לחשבון מספר לא מצומצם של עוקבים(מעל ל-80 אלף)בתוך מספר שעות בלבד ולא מעט אנשים שלחו לנו תיעודי וידאו בהודעות פרטיות על הקצב המסחרר שבו עולים להם העוקבים שלה ממדינות כמו טג’יקיסטן, קזחסטן וקירגיזסטן בטענה שמדובר בעוקבים קנויים.

[quads id=”1″]

 

הצעד שעשתה ירדן אדרי גרם לאנשים פשוט לצאת מגדרם!
עלו לה העוקבים – כבר הגיעה ל-245 אלף!

[quads id=”1″]

לאחר שהרשת הוצפה בקריאות על כך שאדרי קונה עוקבים, ירדן חשפה כי לקחה חלק בפרוייקט פרסומי שמקדם עסקים באמצעות שיתוף פעולה עם סלבריטאים בינלאומיים ולא מדובר בעצם בקניית עוקבים כפי שהציפו אותה בטענות:

הצעד שעשתה ירדן אדרי גרם לאנשים פשוט לצאת מגדרם!
הסטורי של אדרי באינסטגרם: הסבירה לעוקבים את פשר עליית העוקבים

למרות שאותו עמוד פרוייקטים שפרסם את אדרי עומדי יציב על 52 אלף עוקבים בלבד, לאדרי עלתה כמות עוקבים כמעט כפולה מסך העמוד ובזמן קצר מאוד!! ונראה שחלק מהמעריצים לא השתכנעו עדיין.

 

התגובות של אלו שלא השתכנעו מדבר השותפות לא אחרו לבוא והציפו את הרשת במהרה, תגובה של אחד הגולשים לפרשה הייתה מאוד מחמירה:

[quads id=”1″]

“מה היא באמת חשבה שאנחנו סתומים ולא יראו שהיא קונה עוקבים 70 אלף בשעתיים ממש אמין 😂 מפליטת ריאליטי תזכר עכשיו לבחורה שקנתה אלפי עוקבים😂😂 ואגב התרוץ שהיא נתנה מזוייף כמו העוקבים שלה . שתפ עם חברה בחול לא מוכרת עם בקושי עוקבים כדי להסתיר את קניית העוקבים שלה הבחורה הזויה. העיקר היא מאמינה לזה חחחחחח בושות!!”

לא קונים את זה: הצעד שעשתה ירדן אדרי גרם לאנשים לצאת למתקפה!

גם לאחר שפרסמנו בסטורי של שמועה באינסטגרם על כך שירדן עשתה שת”פ עסקי שאחראי לעליית העוקבים, ספגנו אש בשמה מהקהל המשולהב שכתב לנו:

 

“הסיבה כי היא קונה עוקבים לא צריך להיות גאון כדי לדעת!!!!!! שום שתפ עסקי לא לחרטט היא לא בר רפאלי שמכירים אותה בחול עד כדי כך ש70 אלף יעקבו אחריה בכמה שעות בודדות ! הכל זה עוקבים פיקטיבים אז תדייקו . ואגב גם החברה הזו לא מוכרת אז בכלל מראה כמה היא מזויפת”

[quads id=”1″]

חושבים שמדובר בשיתוף פעולה עסקי לגיטימי או בקניית עוקבים⁉️ בואו נשמע אתכם בתגובות בפוסט הרשמי שלנו באינסטגרם:

 

View this post on Instagram

 

עלה לה: לירדן אדרי עלו העוקבים בקצב מטורף והרשת התפוצצה בתגובות❗ 😱😲 . ליוצאת “האח הגדול” ג’ורדי אדרי נוספו לחשבון האינסגרם מעל ל-80 אלף עוקבים בתוך מספר שעות בלבד, דבר שגרם ליותר מדי אנשים להרים גבה❗🤨 . לאחר שהרשת הוצפה בקריאות על כך שאדרי קונה עוקבים, ירדן חשפה כי לקחה חלק בפרוייקט פרסומי שמקדם עסקים באמצעות שיתוף פעולה עם סלבריטאים בינלאומיים שבעקבותיו זכתה לעליית העוקבים המדוברת❗🧐 . למרות שאותו עמוד פרוייקטים שפרסם את אדרי עומדי יציב על 52 אלף עוקבים בלבד, לאדרי עלתה כמות עוקבים כמעט כפולה מסך העמוד ובזמן קצר מאוד!! ונראה שחלק מהמעריצים לא השתכנעו עדיין❗😲😳 . אז בואו נעשה לזה סוף כאן ועכשיו❗ חושבים שמדובר בשיתוף פעולה עסקי לגיטימי❓ או בקניית עוקבים⁉️ בואו נשמע אתכם בתגובות למטה 👇🏼👇🏼 #עוקבים #סקר #שאלה #שתפ #פרוייקט #שמועה #בידור #תלאביב #telaviv

A post shared by 📺 שמועה בידור ישראל 📺 (@shmua_bidur) on

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות