חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חצי שנה אחרי שנחשפו למגיפה: מי הדייר שכבר ממש לא אופטימי!?

חצי שנה אחרי שנחשפו למגיפה: מי הדייר שכבר ממש לא אופטימי!?

השמועה אומרת...

שתפו

חצי שנה אחרי שנחשפו למגיפה: מי הדייר שכבר ממש לא אופטימי!?

הצופים ההדוקים  של “האח הגדול” וודאי זוכרים את הרגע הבא שתכף תראו בו הדיירים שרים באופטימיות על כך ש”את הקורונה ננצח”. מאמינים שעברה כבר יותר מחצי שנה מאז? ולא רק הזמנים השתנו אלה גם הדעות בנושא.

 

דיירי “האח הגדול” בעונה החולפת התבשרו על נגיף הקורונה באמצע חודש מרץ, דבר שהביא לתדהמה רבה והמון ביקורת וחשש כלפי האוכלוסיה בארץ ומנגד היו אופטימיים בשיר שיצרו לאור המצב “את הקורונה ננצח”. היום, כמעט שבעה חודשים לאחר מכן, האם הדיירים נשארו עדיין אופטימיים לגבי המגיפה שלא עוצרת גם בסגר הנוכחי? המשיכו לקרוא כי אחד מהם מסרב לשתוק!

[quads id=”1″]

חצי שנה אחרי שנחשפו למגיפה: מי הדייר שכבר ממש לא אופטימי!?
ליאור דואק בבית האח הגדול:”אסור לצאת מהבית, כל אזרח שסתם הולך ברחוב הוא פושע”

שאלנו את אב הבית, יוסי אורפלי שהיה אופטימי במיוחד בזמן כתיבת השיר בבית. מה דעתו בימים אלה על הקורונה והאם הוא נשאר חיובי שננצח? לא תאמינו אבל זאת הייתה התשובה שלו:

 

“תקשיבו, אני לא כל כך אופטימי ואני כועס מאוד מאוד על הצעירים, על האלה שמפגינים, על הדתיים, על החסידים. אף אחד לא שומר על המבוגרים. חושבים שאנחנו צריכים כל הזמן לשבת בבידוד. כבר נמאס לנו המבוגרים ואף אחד לא שומר עלינו!”

[quads id=”1″]

חצי שנה אחרי שנחשפו למגיפה: מי הדייר שכבר ממש לא אופטימי!?
ניר אבישי כהן מעדכן את הדיירים במאורעות הקורונה

ואז הוא הנחית פצצה נוספת:“תארו לעצמכם אם היה ההפך, אם המחלה הזאת הייתה פוגעת בצעירים והיו מבקשים מהמבוגרים לשמור. תאמינו לי אחרי שבוע לא היה קורונה במדינה!”

[quads id=”1″]

מסכימים עם יוסי שאולי חוסר האופטימיות שלו מוצדקת או שאתם עדיין אופטימיים שננצח את הקורונה במצב הנוכחי? בואו להגיב על כך בפוסט הרשמי של שמועה באינסטגרם:

View this post on Instagram

זוכרים את הרגע הזה⁉️ 😳 מאמינים שעברה כבר יותר מחצי שנה⁉️😱 . כן, כן❗דיירי "האח הגדול" בעונה החולפת התבשרו על נגיף הקורונה באמצע חודש מרץ, דבר שהביא לתדהמה רבה והמון ביקורת וחשש כלפי האוכלוסיה בארץ ומנגד היו אופטימיים בשיר שיצרו לאור המצב "את הקורונה ננצח"❗😷 . כמעט שבעה חודשים לאחר מכן, האם הדיירים נשארו עדיין אופטימיים לגבי המגיפה שלא עוצרת גם בסגר הנוכחי⁉️😮😔 . שאלנו את אב הבית, יוסי אורפלי שהיה אופטימי במיוחד בזמן כתיבת השיר בבית. מה דעתו בימים אלה על הקורונה והאם הוא נשאר חיובי שננצח? לא תאמינו אבל זאת הייתה התשובה שלו❗😲 . "תקשיבו, אני לא כל כך אופטימי ואני כועס מאוד מאוד על הצעירים, על האלה שמפגינים, על הדתיים, על החסידים. אף אחד לא שומר על המבוגרים. חושבים שאנחנו צריכים כל הזמן לשבת בבידוד. כבר נמאס לנו המבוגרים ואף אחד לא שומר עלינו!" 😱 . ואז הוא הנחית פצצה נוספת:"תארו לעצמכם אם היה ההפך, אם המחלה הזאת הייתה פוגעת בצעירים והיו מבקשים מהמבוגרים לשמור. תאמינו לי אחרי שבוע לא היה קורונה במדינה!"❗😔 . מסכימים עם יוסי ושאולי חוסר האופטימיות שלו מוצדקת❓או שאתם עדיין אופטימיים שננצח את הקורונה במצב הזה⁉️🤔 בואו נשמע מה יש לכם להגיד בתגובות 👇🏼👇🏼 #שמועה #קורונה #בידורת #אזוהיום #כלוםלאהשתנה #תלאביב #telaviv

A post shared by 📺 שמועה בידור ישראל 📺 (@shmua_bidur) on

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות