חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
האיחוד של קארין ודיוויד: והפעם גם רמי ורד ואלימלך קשתי הצטרפו!

האיחוד של קארין ודיוויד: והפעם לא תאמינו מי הצטרפו אליהם למסיבה!

השמועה אומרת...

שתפו

האיחוד של קארין ודיוויד: והפעם גם רמי ורד ואלימלך קשתי הצטרפו!

יש יגידו שרובם הפכו לחבורה הראשונה שנרקמה בבית “האח הגדול” בעונה האחרונה, חלקם, מכים על חטא על החוויות בית, חלקם על החוויות מחוצה לו. ושניים מהם לא ראינו באירועים הרשמיים של “האח הגדול” כולל מסיבת הסיום שלשום.

 

אבל כאשר הייתה זו שולה זקן ולא אירוע רשמי של ההפקה, בארוחת ערב חגיגית שהרימה לכבודם אמש. ראינו לראשונה תמהיל של יוצאי העונה שהגיעו במיוחד למאורע שכנראה לא היינו זוכים לראות בקבוצה עם עוד דיירים נוספים או אולי.. נוספות אם תרצו.

[quads id=”3″]

האיחוד של קארין ודיוויד: והפעם גם רמי ורד ואלימלך קשתי הצטרפו!
הרכב מלא של החבורה “המחתרתית” יותר מבית האח.

אז כפי שאתם רואים בתמונה, לערב המושקע שהרימה זקן הגיעו החברים לבית: מור לרמן, ליאור כלפון. מי שהיו בני זוג בתוך הבית: קארין עליה ודיוויד דימוס שמאז הקשר שלהם חזר לפאן הידידותי כך אומרים. ומי שהפתיעו והגיעו היו אלימלך קשתי שהועזב מהבית לאחר שנותני החסות הציבו לזכיינית סוג של אולטימטום בעקבות פרשיית תקיפת המאבטח.

 

אך מי שהכי הפתיע היה רמי ורד שהגיע סוף סוף למאורע מצולם והפעם לא ממש נמנע מהצילומים המשותפים עם החבורה, וכנראה שהפעם הרגיש חופשי כי ליאור סביניק ממש לא הייתה שם ואולי זה היה המפתח לבואו לערב הנכסף?

[quads id=”5″]

לינור מגיבה לשמועות על קרבה לבנה של זהבה בן במסיבת הסיום אליה לא הגיעה רמי

אז האם יש סיכוי לקאמבק זוגי בין דיוויד וקארין שזו הפעם השנייה שהם מתראים בתוך שבוע בודד שכזכור, גם במסיבת הסיום הם היו דיי קרובים לקראת סיומה כאשר עלו סטוריז של סולחה בין דיוויד לאילון בזמן שקארין הייתה זו שתיעדה זאת?!

 

דיוויד דימוס הגיב לשמועה בנושא:“אהובים, אתכם אני הכי אוהב מכל דפי הרכילות, אבל בנוגע לחיי האישיים אני לא מתכוון לשתף את הקהל… סליחה” כנראה שנצטרך לחכות לתפוס אותם על חם!

[quads id=”1″]

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות