חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ למחר 2024

הורוסקופ למחר | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של היום לחצו כאן

רוצים לדעת מה צופן לכם מחר בכוכבים כבר מעכשיו? תחזית אסטרולוגית במיוחד למחר עולה ומעודכנת כאן מידי יום באתר שמועה בידור בעמוד הורוסקופ למחר – ההורוסקופ היומי שלכם ליום שני!

גדי

מעבר נוגה, כוכב האהבה, לבית היצירה והנאות החיים יוביל אתכם לתקופה בת כשלושה וחצי שבועות הקרובים של שכרון חושים נעים, יצירתי ורומנטי. נוגה במיקום זה יכול לעורר בכם את הצורך לבלות יותר בטיפוח תחביבכם, לצאת יותר לבלות וגם ליהנות הרבה יותר בחברת ילדיכם. אצל חלק מיקום ונוס עשוי להתחבר לנושא ההיריון או לידה. מצד שני, המשמעת העצמית ירודה יותר ותיתכן נטייה לנהנתנות יתר, להיסחפויות ולהגזמות. לפנויים ופנויות, הפופולריות שלכם תגבר ותחזק את הביטחון העצמי ובהחלט ייתכנו בתקופה זו היכרויות נעימות ולרוב מוצלחות מאוד, לכן כדאי שתקדישו יותר זמן לנושא.

דלי

מעבר נוגה, כוכב היופי והאהבה, למזל שור, ימריץ אתכם בחודש הקרוב למתן תשומת לב גבוהה לענייני המגורים והמשפחה. למעשה הצורך ליצור אווירה הרמונית סביבכם יגבר כעת ותהיה לכם יכולת ונכונות לגשר ולהשכין שלום גם בין בני המשפחה. ייתכן שתחושו גם צורך לשנות את הגוון או את עיצוב המגורים וזהו בהחלט הזמן הנכון להוציא זאת לפועל.

דגים

מסעו של נוגה, כוכב היופי והאהבה, לבית החשיבה, הלמידה והתקשורת, יתרום לחיזוק הקשרים שלכם עם הסובבים בסביבה היומיומית כגון: אחים, אחיות ושכנים. ייתכן שבשבועות הקרובים תחושו צורך לקשט ולהשקיע בעיצוב הגינה וסביבות המגורים. פנויים ופנויות – זהו הזמן להרחיב את גזרת החיפוש ולגייס לעזרתכם גם את אמצעי התקשורת השונים (אינטרנט, מדורי היכרויות וכדומה). זה גם הזמן להתחיל להראות ולומר לאנשים הקרובים אליכם כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם.

 

טלה

מסעו של נוגה, כוכב היופי והאהבה, היום למזל שור ידרבן אתכם בחודש הקרוב להשקיע יותר אנרגיה בנושאים החומריים ויתכן שתוכלו להרוויח יותר כסף בפחות מאמץ. מצד שני, כדאי שתהיו ערים לעובדה שמיקום זה של ונוס יכול לעודד גם בזבזנות ונהנתנות, ולכן חשוב להיות מבוקרים יותר ולא להיסחף בהוצאת כספים מוגזמת בתקופה זו.

שור

מצב רוחכם ילך וייטיב בחודש הקרוב בעקבות מעבר נוגה, כוכב היופי והאהבה ושליטתכם האסטרולוגית למזלכם.  זה יחזק את ביטחונכם העצמי, יביא לכם סיבות לחייך ולהפגין אופטימיות כובשת, נדיבות ואנרגיות חיוביות. זה גם הזמן גם לשדרג את הופעתכם, וכדאי שתניחו לספונטניות שבכם לפרוץ החוצה ובעיקר בטאו את צרכי האהבה שלכם ברגישות ויצירתיות.

 תאומים

אהבתכם עשויה לעבור מהיום ועד לחודש הקרוב למקום רוחני יותר, בעקבות מעברו של ונוס, כוכב היופי והאהבה, למזל שור ויתכן שהדבר יעורר בכם את הנכונות להקריב למען מישהו או מישהי שאתם מאוד אוהבים. לחלק מכם תיתכן במהלך השבועות הקרובים התאהבות מיוחדת ולא שגרתית במישהו או מישהי, ועם זאת נראה שאתם לא תחפצו לחשוף את הקשר ברבים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1