חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנחה הריאלטי הותקף ע”י הדיירת בתל אביב:”פסיכופאט, בן כלב מזו*ן!”

השמועה אומרת...

שתפו

עוברים ושבים ברחוב תל אביבי קטן הוכו תדהמה משלט שנכתב על גבי דף לבן ובו מסר חריף מאוד שהוכוון לבן אדם אחד מאוד ספציפי, מנחה “המירוץ למיליון” והשחקן רון שחר. מה בדיוק קרה שם? המשיכו לקרוא

 

אחת הדיירות בשכנות לרון שחר בעיר תל אביב החליטה לתלות שלט על גדר מול בניין ביתו עם הכיתוב הזועם הבא:“פסיכופאט! תפסיק לזרוק את האוכל והמים של החתולים. בן כלב מזו*ן”. מפי אנשים בקרבת איזור המגורים נטען כי מדובר באישה המאכילה את חתולי הרחוב באופן יום יומי. האוכל מונח על ידה בפינת הרחוב החופף לביתו של שחר. אך מכיוון שפינת האוכל עברה מקום מספר פעמים, טענה אותה אישה כי האחראי לכך הוא שחר עצמו.

אותה שכנה החליטה לעשות צעד לא מקובל ולתלות את השלט המדובר והחריף מול ביתו של שחר שהבין שכוונת המשוררת הייתה מופנית אליו. הוא החליט להגיב לכך ברשת ואף תיעד גרסה שלו הטוענת שמדובר במפגע של ממש.

 

 

רון שחר הגיב:“ואם אני לא זורק אלא מעביר למקום שלא יפריע לך ולי להתנהל ללא פחד ברחוב? הן מפזרות את האוכל על המדרכה. אנשים, ובעיקר ילדים, פוחדים לעבור שם ונאלצים לרדת לכביש ולסכן את עצמם. נחילי זבובים יושבים על האוכל ותרביות יתושים במים העומדים, קיפודים נמשכים לאוכל ומתים ממנו או מתקיפות החתולים”.

והוסיף:“ואגב, את האוכל המפוזר והמרקיב והמים העומדים, הן שמות מתחת לבניין שלנו כשהן גרות חמישה בניינים משם. העברתי מספר פעמים את האוכל מול ביתה של המפזרת ומים אני שם בגיגית כחולה בצל מתחת לבית שלי. אנחנו דיירי הרחוב מבקשים מעיריית תל אביב למצוא פתרון. חשוב שלחתולים יהיה מזון ומים. אבל שישימו מתקן מסודר. תודה”.

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות