חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בן אל תבורי שם סוף לתקוות על קשר עם אורטל:”מעדיף שלעולם לא” וגם יוצא במתקפה!

השמועה אומרת...

שתפו

נראה שבן אל תבורי הצליח לתת את הפרשנות מהצד שלו ל“שלום עם מצריים” – הדרך בה תיארה אורטל עמר את הקשר בינה לבין בן זוג לשעבר ואב בנה. והוא מצהיר באופן ברור במיוחד שהוא מעדיף שלעולם לא לשמור איתה על קשר.

 

גולשים רבים מרגישים שהדרך הפופולארית ביותר בה סלבס מתקשרים\נותנים הסברים לפרשה סבוכה או זורקים עקיצות האחד לשני בעקיפין וכמובן בטיימינג שלא ירגיש כאילו זה ברור מאליו זה במסגרת תשובות לשאלות העוקבים באינסטגרם. הסלבס עונים לשאלות לגיטימיות, מסקרנות ואישיות. ואז מושחלת תשובה לשאלה אחת שקשורה לבן או בת הזוג לשעבר. פינג פונג ברשתות החברתיות בשנת 2021?

[quads id=”3″]

לפני כשבועיים, אורטל עמר ענתה במסגרת שאלות לתשובות לעוקביה באינסטגרם לשאלה:“את ובן אל ביחסים טובים?” והתשובה שלה הרגישה כמו סוג של הרמה להנחתה כשענתה:“כמו השלום שלנו עם מצריים”.

 

אך אמש, תבורי החליט לענות לשאלת העוקבים שלו מהצד הנגדי :“אתה ואורטל בקשר?” והוא החליט לפרט ופחות לתת דיעה מרומזת:“כרגע לא. וגם בתקופה האחרונה לא.. ומעדיף שלעולם לא”

 

והוסיף:“ואת האמת? זה מדהים בעיניי. כבר עניתי ואמרתי פעם שאני מכבד את אורטל בסופו של יום היא מא של תו. ומה שהכי חשוב זה שתו מאושר. ואנחנו לא נותנים לו להרגיש שמשהו מוזר/שונה. לומדים לחיות עם זה”

מלבד השאלה על אורטל, בן אל תבורי הספיק לענות ללא מעט שאלות אישיות. כולל על בעיית הבדידות שהעלה לאחרונה לעוקביו אך היה נראה שהנושא שכמובן תפס את מרבית התגובות ותשומת הלב היה התגובה שלו על העדפה שלא להיות בקשר עם אורטל לעולם.

 

תבורי החליט לצאת בסטורי קצת כעוס על העניין:“מה שמצחיק שכולם מגיבים לי על ‘מעדיף שלא להיות בקשר איתה לעולם’ אני ואורטל לא בקשר כבר שנתיים! וגם הקשר שלנו פגום מאד. לא מסתדרים, כבר במשך שנתיים פלוס”

 

והוסיף וסיכם את העניין:“לגבי תו? זה לא משפיע, הפוך תו ילד מאושר. שמקבל הכל חום אהבה וכל מה שצריך! אז בואו נרגע”

עוד חשף תבורי לעוקביו בשורה מרעישה לא פחות שבנות ישראל הרווקות צריכות לקחת לתשומת לבם – האם הוא מעוניין בחתונה וילדים נוספים? וזה מה שהיה לו להגיב:“אם להיות כנה. לא מאמין שאתחתן .. לא בקרוב. ילדים נוספים כמובן שאני רוצה ואני מאמין שזה יגיע בהקדם כי תו באמת צריך אחים ואני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר.”

סשן השאלות והתשובות של תבורי הסתיים בסטורי עם גישה מעט תוקפנית, כאשר חשף כי קיבל גם תגובות לא חיוביות על המידע שחשף והחליט להעביר את המסר הבא תוך כדי קלוז אף על טבעת אותה ענד עם הכיתוב “תמותו”:“לכל אלה שמגיבים תגובות רעות.. יש לי משהו אחד להגיד לכם”

[quads id=”5″]

בן אל תבורי שם סוף לתקוות על קשר עם אורטל:"מעדיף שלעולם לא" וגם יוצא במתקפה!
המסר למגיבים שבאו פחות בטוב: טבעת ה”תמותו” על זרתו של בן אל.

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אנה רוייון
אנה רוייון
1 שנים

בן אל מלךךך