חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
יוצאת "אהבה חדשה" במסר בעירום מלא:"אני כל החיים חווה את השיפוטיות"

יוצאת “אהבה חדשה” במסר בעירום מלא:”אני כל החיים חווה את השיפוטיות”

השמועה אומרת...

שנה עברה מאז שכוכבות ריאלטי השידוכים של רשת: “אהבה חדשה” אם אם תרצו המתחרה של “חתונה ממבט ראשון” של קשת הופיעו על מסך הטלוויזיה שלנו. ולמרות שלא ממש צלחו את הזוגיות ממנה יצאו מהפורמט. רובן הפכו לכוכבות מקומיות ועכשיו נראה שאחת מהן החליטה לעשות צעד חושפני ואמיץ במיוחד.

שתפו

שלושה מתוך ארבעת הרווקות שהיו בדרך למציאת אהבה בתוכנית הריאלטי של רשת אמנם החליטו להישאר עם בני הזוג האחרונים להם שודכו בפורמט אך במבחן המציאות אף אחת לא ממש צלחה אותה. מי שהחליטה לפרוש במהלך התוכנית, נעה כסיף בת ה-34 מתל אביב החליטה להעלות היום פוסט אמיץ במיוחד, ללא בגדים עם מסר מאוד עצמתי.

יוצאת "אהבה חדשה" במסר בעירום מלא:"אני כל החיים חווה את השיפוטיות"

כסיף מאז היציאה מהתוכנית הספיקה לחשוף שאינה יכולה להביא ילדים לעולם בעקבות בעיה בריאותית וההתעללות שעברה מאחד מבני זוגה לשעבר שהיה מתעלל בה באופן קבוע:“הוא אמר לי ‘את בחורה פגומה. אף אחד אחר לא ירצה אותך’. קיימתי איתו יחסים פשוט כדי לא לקבל מכות”

 

והיום החליטה כסיף לחשוף את כל כולה, תרתי משמע בפוסט מאוד חושפני בחשבון האינסטגרם שלה וללא בגדים, אך המסר מאחוריו חזק עוד יותר:“נכון שהבחורה הזאת מתה על עצמה? אז היא לא היא רחוקה משם והיא לומדת לעשות את זה בצעדי תינוק בייסורים ובקשיים והלוואי היא הייתה אוהבת גם מבלי שיביימו אותה בתמונות. וגם מבלי שהמצלמה תיהיה נוכחת. שיפוטיות-היא תמיד שם. הכי קל להשתמש בה זה הפתרון הקל.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noa Kasif/נעה כסיף (@noakasif)

“אבל מה אם יש משהו מעבר? רק צריך טיפונת לקלף את השכבה הראשונה. חלק יחשבו שזה פרובוקטיבי חלק יחשבו שזה אמנותי וחלק ידעו בדיוק מה קורה מעבר למראה הראשוני. אף פעם לא הייתי הבחורה שעל ההתחלה קולטים אותה ועל ההתחלה מתאהבים בה. אני כל החיים חווה את השיפוטיות על הפרדוקס בין השריון שלי ללב שלי. מעניין אותי אם גם אתם מרגישים ככה לפעמים? אתם אנשי הלב או השריון ממבט ראשון?”

 

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
גילי
גילי
2 שנים

מלכה!