חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הגרוש יצא למתקפה והעלה תיעוד קשה ביותר: זה הצעד שעשתה טהוניה כתגובה!

הגרוש יצא למתקפה והעלה תיעוד קשה ביותר: זה הצעד שעשתה טהוניה כתגובה!

השמועה אומרת...

אחרי ראיון קשה ביותר אמש בו חשפה לכאורה זוכת “האח הגדול”, טהוניה רובל מערכת יחסים אלימה, מתעללת ואובססיבית מבן זוגה לשעבר. הגרוש, יניב בן משה יצא במתקפה נגדה שכללה הטחות קשות במיוחד אותן הפנה לטהוניה ואף העלה קטע וידאו שחושף חילופי דברים זועמים בין השניים. מנגד נחשף כי טהוניה לא מתכוננת להתעלם מהדברים שפורסמו על ידי הגרוש וכבר סימנה את הצעד הבא שלה נגדו.

שתפו

נישואיהם של טהוניה רובל ויניב בן משה היו קצרים במיוחד. בתחילת שנת 2020 נישאו השניים לאחר 5 חודשי הכרות שהחלו בשידוך של הרב נתנאל שריקי והקשר הסתיים באוקטובר אשתקד כאשר לשניהם בת משותפת. לפני כחודשיים הם הפכו לגרושים באופן רשמי אחרי תהליך לא פשוט בדרך להסכמה לגט.

 

אחרי הראיון אמש שבו טהוניה יצאה בשלל האשמות כלפי הגרוש שלה ואבי בתה ואף חשיפת מקרים מצמררים מחייהם המשותפים כאשר היו זוג, יצא בן משה בפוסט קשה במיוחד נגד ולא נשאר חייב ואמר בין היתר:“ככה זה שאת בלי כישרון את חייה מכותרות עלובות. עד היום שתקתי וניסיתי בכל דרך לשמור על הכבוד האבוד שלך,בכל זאת האמא של הילדה שלי. קחי בחשבון שכל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך.”

צילום מסך מתוך התיעוד שהעלה יניב בן משה בפוסט ברשת האינסטגרם

לאחר פוסט התגובה הקשה לראיון עם גרושתו, העלה בן משה תיעוד וידאו נוסף ובו נראים השניים במהלך ריב בתקופה שלפני הגירושין ובו טהוניה טוענת שהוא איים עליה, אמר לה ש“הוא ישבור לה את העצמות” וטענה שיש לה “שיחות מוקלטות” על איומים מבן משה. והציבה לו תנאי:“או שאתה קם ועוזב את הבית או שאני מוציאה לך צו הרחקה מהבית”.

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ABSTRACT-DESIGN (@yaniv_ben_moshe)


בן משה צרף את המלל הבא לצד התיעוד:“ככה נראת אישה שרוצה להרוס לגבר את החיים זה רק סרטון אחד מיני רבים שאני הולך לפרסם תכף תבינו איך ועם מי הייתי חי. עצוב לי שיש נשים שבאמת צריכות שנעצים אותן ובקום זה נותנים במה לשקרים תככים ומזימות. ‘הגיעו מים עד נפש’.

 

לקטעי שהעלה בן משה בפרופיל האינסטגרם שלו עלו תגובות קשות במיוחד לפוסט. אחת המגיבות כתבה:“בסרטונים האלה רואים בחורה כאובה ומתוסכלת.. ואתה ידעת שאתה מצלם אז מראש ניסית להקטין את הסיטואציה, אבל זה לא ככה. אם לא היית כל מה שהיא אמרה – לא היית מעלה את הסרטון הזה או מצלם ללא ידיעתה, כנראה ידעת שהיא תחשוף את מה שקרה ולכן צילמת מראש שיהיה לך גיבוי. בחייאת, תחשוב על הילדה שלכם ותמחק את זה.. פשוט אפס כבוד”

גם אושיית הרשת ליאור קוקה יצאה נגד בן משה בתגובות לקטעים וכתבה:“מלבין פניה ברבים!!!!!! ובכזו גאווה!!!! חבל שאין לך טיפה של חסד והכרת הטוב לבחורה שהייתה אשתך ואמא של הילדה שלך.”

 

כותבת נוספת יצאה להגנתו:“אני מתה איך שכולם מצדיקים אותה בזמן שהיא זאת שמאיימת 🤦🏽‍♂️ומדברת לא בכבוד אף אחד חוץ מהם לא יכול לדעת מה באמת היה שם וגם אלף@סרטונים לא יעזרו אז דיי להגיב תגובות כאילו אתם יודעים משהו”

בצד של מי אתם?

בעקבות הדברים והתיעודים שהעלה בן משה ברשתות החברתיות, פורסם כי טהוניה כעת מתכננת לתבוע אותו. עורך הדין של טהוניה רובל, אדיר מזוז מסר:“על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה. ואם לא די בכך, זוגותו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת. אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להמנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים”.

 

Subscribe
Notify of
guest
24 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
רק,אמת
רק,אמת
2 שנים

סליחה אני חושבת שטהוניה אם היא צודקת הייתה מנהלת את כול זה בבית המשפט ולא בטלויזיה,זה שצילם הכול זה תעוד למשטרה שחובה לעשות את זה,הוא חייב אחרת אשה יכולה לגמור את הגבר ולהחפיש ואז פותחים תיקים נגד הגבר צבי הרחקה, בבקשה כול המתיפיפים למינהם,אין לי משהו אישי לגבי טהוניה,אבל הקרנו את הפה שלה באח הגדול

רות
רות
2 שנים

חבל להישתלח האחד בשני בבוטות כזאת. תיתרכזו בילדה.

שלום
שלום
2 שנים

לא יודע ראיתי פעם תוכנית שנקראה האח הגדול לא זוכר מישהי ביישנית או מסכנה