חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"טהוניה רצתה להביא ממנו עוד ילד כשהתגרשו, איך אם הוא בעל אלים?"

“טהוניה רצתה להביא ממנו עוד ילד כשהתגרשו, איך אם הוא בעל אלים?”

השמועה אומרת...

נראה שהכותרת הרועשות סביב יניב בן משה ובת זוגו, דולב סאלם בהקשר של בת הזוג לשעבר, טהוניה רובל מסרבות להיפסק. ועכשיו, קרוב לשבוע מאז הראיון של טהוניה בחדשות 12, נחשף בשידור ב-TVGRAM בראיון מול יניב ודולב שטהוניה רצתה לכאורה, להביא ילד נוסף מיניב בן משה בזמן שהיו בתהליך גירושים. הזוג החליט להתייחס לידיעה ולא תאמינו איך זה נגמר.

שתפו

רק אתמול פרסמנו באופן בלעדי לעוקבי שמועה באינסטגרם קטע חדש בכיכובים של יניב בן משה ובת זוגו, דולב סאלם אשר הם מציגים סרטון פארודיה על הקטעים ששיתף יניב בזמן שהקליט אותו ואת בת הזוג לשעבר(ללא ידיעתה) במהלך ריב בביתם המשותף בתקופה שגרו ביחד בטענה שהוא זה שעבר התעללות ולא ההפך.

 

הסרטון אומנם לא הצליח ממש להצחיק את רוב הגולשים שהיו המומים והעדיפו לצאת בביקורת על הסרטון כלפי הזוג, אך מנגד המסר שניסו להעביר השניים היה למעשה עצוב ולהעביר את סבל הגברים שעוברים התעללות מהנשים שלהם ומפחדים לדבר מכיוון שלא יאמינו להם.

"טהוניה רצתה להביא ממנו עוד ילד כשהתגרשו, איך אם הוא בעל אלים?"
טהוניה והבת טליה. מתוך עמוד המעריצים של טהוניה בפייסבוק

במהלך ראיון בתוכנית לערוץ ה-TVGRAM בפייסבוק, חשף המנחה שי מלול שאדם המכיר היטב את טהוניה שמע ממנה שהיא רצתה לעשות עם בן משה ילד נוסף כאשר היו כבר בתהליך הגירושין. בן משה שהיה המום מהחשיפה הוסיף:“אמיתי רצתה לעשות עוד ילד, אמרתי לה בואי תחתמי על סכום מסוים. אבל היא רצתה לקפוץ מעל הפופיק והשארתי את זה בגדר שלום, תודה, ובואי נתחיל להתמודד מפה ולדאוג לילדה שלנו והכל טוב.”

 

עוד עלתה בת זוגו של יניב, דולב לשידור והגיבה באותו הנושא:“אם היא רצתה לעשות איתו עוד ילד ולחזור אליו, אז איך היא רוצה לעשות ילד עם בעל אלים. שרוצח אותה? ושאוי ואבוי שהיא לא תהיה הנרצחת הבאה?? תעשה לי טובה, אתה מבין שהכל חרטא ברטא!”

"טהוניה רצתה להביא ממנו עוד ילד כשהתגרשו, איך אם הוא בעל אלים?"

עוד הוסיף בן משה בהקשר לראיון של גרושתו:“אני חשבתי בכלל שזה פרסומת סמויה לפרקטים ולאיזה חנות קרמיקה, הבנתי שזה היה בכלל על הדרך. זה משהו של לקדם שהיא צריכה לעשות איזשהן הרצאות על נשים מוכות ומין הסתם להרצאות של נשים מכות צריכה לבוא אישה מוכה”. צפו בקטע המלא >>

 

"טהוניה רצתה להביא ממנו עוד ילד כשהתגרשו, איך אם הוא בעל אלים?"
דולב סאלם בתגובה למטה מתוך הסטורי שלה באינסטגרם

במהלך הראיון קרתה תקרית נוספת ולא נעימה במיוחד, המנחים גילי כהן ושי מלול העלו לשידור צופה בשם יאיו אברהם שהפנה לבת זוגו של יניב:“ראינו את העוזרת שמה, המנקה שמה, דולב, איך קוראים זאת יש לה שם של קונדום משומש”.

 

דבר שהוביל במהלך הראיון את תגובתיה הכעוסות של דולב כלפי אותו מרואין:“תגיד לו בשמי שהוא נראה מסטול, שישתה קפה שיוריד לו את השכרות כי הוא מברבר שטויות ומה שיש לך על הצוואר זה קונדום משומש” והוסיפה:“אני קונדום משומש ויאיו כמו קוף שברח מהספארי”.

 

"טהוניה רצתה להביא ממנו עוד ילד כשהתגרשו, איך אם הוא בעל אלים?"
יניב בן משה וטהוניה ביום חתונתם.

Subscribe
Notify of
guest
9 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אני
אני
2 שנים

מסכנה טהוניה ,היא עוד תוכיח לכולם את האמת 👍👍

משה
משה
2 שנים

מעניין מאוד למה הגבר הזה נמשך לנשים כל כך מכוארות??

נעם
נעם
2 שנים

ואווווווו איזה יפיפיה טהוניה.