חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אחרי שנים של ציפייה לקאמבק: האח הגדול המקורי יורם זק חוזר!

אחרי שנים של ציפייה לקאמבק: האח הגדול המקורי יורם זק חוזר!

השמועה אומרת...

בשורות טובות בזירת חובבי הריאלטי המקומית. אחד העורכים המבריקים והמסקרנים שהיו עד היום בטלוויזיה הישראלית. יורם זק צפוי לחזור למסך הקטן והוא מבשל הפעם משהו מפתיע ביותר.

שתפו

רבים חיכו לרגע הזה, המפיק הישראלי האהוב שמוכר לכולם בעיקר בתור קולו הנעים והקלאסי של “האח הגדול” בפורמט שרץ במקור בקשת 12, בין השנים 2008 ל-2017 לפני שעבר למתחרה,  חוזר ובענק לעולם הריאלטי.

 

נאמר מראש שזק לא חוזר לתפקידו בתור “האח הגדול”, דבר שיבאס לא מעט קוראים שציפו להחזרת העטרה ליושנה בפורמט עתיק השנים שמרגיש בשנים האחרונות שמעט איבד את הקסם שלו מהעבר. אלה יוצא שוב בפורמט מקורי משלו.

אחרי שנים של ציפייה לקאמבק: האח הגדול המקורי יורם זק חוזר!

כזכור, בשנת 2019 עלתה תוכנית הריאלטי המתחרה ל”האח הגדול”, “2025” אותה יצר זק בשיתוף עם ארז טל בקשת 12. התוכנית הייתה אמורה לתת מענה לריאלטי המוכר במדינה אך נכשלה במבחן המציאות וירדה מהמסך לאחר עונה אחת בלבד.

 

אך עכשיו, שלוש שנים לאחר “2025” נחשף כי יורם בדרך להשקת פורמט דוקו-ריאלטי חדשה בתחום השידוכים. התוכנית שעברה סדרה של בדיקות בטרם אישורה. עברה את כולן בהצלחה ונמסר כי כבר בקרוב היא תעבור לשלב הבא ותגיע למסך הצופים בקשת 12.

כזכור, לצד התשבוחות. זכה יורם זק ללא מעט ביקורות בעקבות פרשות מעורבות. אחת מהן הייתה בעלת אופן מיני מול יוצאת “האח הגדול” דנה רון שלאחר תהליך גישור נקבע כי זק ישלם לה פיצוי בגובה מיליון שקלים.

 

לצד הפרסומים על הריאלטי החדש של זק שבדרך עלו לא מעט תגובות מרימות:“שיחזירו את האח הגדול לקשת עם יורם זק זה ריאלטי אמיתי ולא עונה אנונימים שבעצם זה אחים של מפורסמים . רשת רק מורידה את הפורמט הכי נמוך .

אחרי שנים של ציפייה לקאמבק: האח הגדול המקורי יורם זק חוזר!
אחרי אי הצלחת “2025” ציפיית הצופים בשמיים

אך זק ספג גם ביקורות קשות, אחת מהן הייתה מהקומיקאי יונתן ברק שכתב תגובה בהקשר לפרסום הידיעה המקורית:“ואף מילה על אתם יודעים מה… 😢 עצוב כמה מהר שוכחים פה ‘מוערך ומסקרן’ אעלק. מסקרן את התחת שלי אם בא לו לבוא להעביר את הזין שלו בחריץ”

Subscribe
Notify of
guest
30 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אסף אוסי
אסף אוסי
2 שנים

מעבר להתבטאות המבישה,האיש מבריק הפסקתי לראות האח הגדול כי כבר הפך להיות צפוי ומשעמם,אין זויות צילום טובות,אין רגעים אנושיים ואין אקשן ומתח כמו שיורם זק היה עושה ומביים,הלוואי ויחזור

דנה
דנה
2 שנים

רועי שהחליף אותך היה מזעזע.
שום חן שום דבר.
בקיצור הוא כלום ושום דבר. אני לא רואה הרבה את האח הגדול.
ממחזרים את אותם אנשים שהיו בראלטי עם זה “הישרדות” “לרוץ למיליון”
למה זה ??? משעמם עד מות .

איילה
איילה
2 שנים

תלוי למי הבשורה שיורם ילמד לשלוט על הפה שלו והיצרים שלו. לא שכחנו לו מקרה דנה.או שההפקה תממן לו טיפול לפני שהוא יתחיל “לתפקד”באח הגדול