חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הלם: זאת הסיבה שהקשר של אלה אייבינדר ומאור שושן התפוצץ?

הלם: זאת הסיבה שהקשר של אלה אייבינדר ומאור שושן התפוצץ?

השמועה אומרת...

אחרי שכוכבת “הישרדות VIP”, אלה אייבינדר נצפתה לפני כעשרה ימים צמודה מאוד ליהלומן הצעיר, מאור שושן. לשניים הודבקו לא מעט תגיות זוגיות שגובו בדיווחים של מגע קרוב ונשיקות. אך עכשיו מתברר שהשניים רחוקים מזה מאוד אם לא לומר במלחמת עקיצות של ממש.

שתפו

לאחרונה כבר חשבנו שסוף כל סוף נמצא החתן המיועד של כוכבת הריאלטי האהובה, אלה אייבינדר לאחר לא מעט דיבורים ושיתופים עם עוקביה בתור רווקה על כך שהיא מצפה כבר לבן הזוג המיועד שלה מבין לא מעט הצעות מפתות וגם הזויות שקיבלה.

 

אך מתברר שהקשר שנרקם לאחרונה בין אלה ליהולמן הכריזמטי בן ה-32, מאור שושן הוא לא מעבר להכרות קצרה שלא ממש צלחה לה. אלה הספיקה כבר להכחיש בתוקף שהשניים בזוגיות וטענה “אנחנו רק חברים טובים”. אך עכשיו נחשפת סיבה נוספת מצדה של אלה שהובילה לדו קרב של עקיצות בין השניים??

מ”בני זוג” לפרנמיז? אלה אייבינדר ומאור שושן. צילום: אור גפן

אלה החליטה להגיב לשאלה הבוערת של עוקביה: מדוע היא ומאור לא בזוגיות כפי שפורסם בכלי התקשורת השונים? ונראה שהתגובה שלה הייתה נחרצת במיוחד כולל עקיצה חריפה במיוחד:“למה אני לא בזוגיות עם מישהו שמתחיל עם חברות שלי? באמת לא יודעת”.

הלם: זאת הסיבה שהקשר של אלה אייבינדר ומאור שושן התפוצץ?

העניין הזה לא ממש נסגר בתגובה העוקצנית של השורדת לעוקביה. מאור ששם לב למתרחש וקלט את העקיצה של אלה בסטורי שלה. החליט שלגמרי מדובר בהרמה להנחתה ושלח לה עקיצה משלו כאשר העלה את השיר “איפה כל החברות שלך” של עומר אדם לסטורי שלו. אווץ’ 1-1.

הלם: זאת הסיבה שהקשר של אלה אייבינדר ומאור שושן התפוצץ?
“איפה כל החברות שלך?” אלה אייבינדר לצד אירה דולפין ואיב בראונשטיין

אז האם הסאגה הזוגית או יותר נכון ה”אי זוגית” בין אלה אייבינדר למאור שושן מגיע לסיומה בתיקו של עקיצות ברשתות החברתיות וכמה תמונות מיוחצנות שלהם שלובי ידיים?

 

לשמועה יש הרגשה שעוד נשמע או נראה את מאור מככב במדורי הרכילות או אפילו על המסך באיזו תוכנית מעניינת, אם יש מלהקות בקהל זה הזמן הנכון לפעול.

Subscribe
Notify of
guest
8 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אורית
אורית
2 שנים

חיפש פרסום בושה אלק גבר תתבייש לך ככה לא מתפרסמים הגלגל מסתובב בן אדם

נטלי פרץ
נטלי פרץ
2 שנים

לא משנה מה יגידו או ירכלו אחד על השני אבל תכלס האמת המחיה מאוד יקרה וקשה להחזיק את אלה חחחחח

תמר
תמר
2 שנים

אל בחורה טובה כנה ואין עליה התאהבנו בה