חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הלם: זה מה שהיה לאופירה אסייג להגיד אחרי תקרית הכתב בשידור חי!

הלם: זה מה שהיה לאופירה אסייג להגיד אחרי תקרית הכתב בשידור חי!

השמועה אומרת...

כולם דיברו על הסערה התקשורתית שהתחוללה בעקבות הנזיפה של מגישת הרדיו, אופירה אסייג בכתב הספורט של ONE בשידור חי. ואחרי לא מעט ביקורות והשתלחויות בתקשורת היא מגיבה לראשונה ונראה שהתקרית לגמרי עברה לידה.

שתפו

הדרמה שקרתה בשבוע שעבר בכיכובה של השדרנית והמנחה אופירה אסייג זכתה לחשיפה תקשורתית עצומה במיוחד. זו לא הפעם הראשונה שאמירה של אסייג מצליחה להדליק את הגזרה אך הפעם היו ביקורות לא פשוטות שהופנו לכיוונה.

 

במהלך תוכנית ספורט אותה היא מגישה בקביעות לצד אייל ברקוביץ’ עלה הכתבה איציק כלפי מטעם ONE לשידור, אך מכיוון שלא עמד בזמנים אופירה יצאה עליו בנזיפה קשה ולא ממש נתנה לו להסביר מדוע איחר לשידור.

הלם: זה מה שהיה לאופירה אסייג להגיד אחרי תקרית הכתב בשידור חי!

במהלך השקה ספורטיבית של לאה שנירר למארז פילאטיס ייחודי בביתה עם כל החברות כולה פולה בליק שהתייצבה לצד אופירה בראיון. הגיבה אסייג לראשונה לוואלה והתייחסה לפרשיה המסעירה אך לא ממש טענה שמדובר בדרמה:“הדרמה היחידה שנמצאת כרגע היא בין רוסיה לאוקראינה, והאם הממשלה של בנט בסופו של דבר תשאר הממשלה”

 

עוד נשאלה אופירה האם היא חושבת אם עשתה משהו לא בסדר בשידור בו נזפה בכתב והגיבה:“מה שהיה היה, התקדמנו. טוב שהיה, טוב שנגמר. הכל טוב התקדמנו. מי שמכיר אותי שאני בשידור חי. לא בשידור מת. ומי שמכיר את אופירה גם יודע – הכל בפנים! הכל טוב נשמה.”

עוד הוסיפה אופירה:“התקדמנו, אני מת על האנשים שלי והאנשים שאיתי” והוסיפה בהלצה:”אתה בא לפילאטיס?”. כזכור, דני רופ הצטרף לשרשר המבקרים כלפי אופירה לאחרונה והעלה פוסט חריף בנושא בו כתב:

 

“הזדעזעתי כמו רבים מאיך שאופירה דיברה והתנהגה לכתב הצעיר והאומלל. באופן משפיל וכוחני. אבל לא הופתעתי לצערי יותר מידי. יש הרבה מנהלים ובעקר טאלנטים שהכוח מסנוור אותם ואז הם מרשים לעצמם להשפיל את הסובבים אותם ובעיקר את החלשים והצעירים. יכולתי פה לתת עשרות דוגמאות ושמות.”

הלם: זה מה שהיה לאופירה אסייג להגיד אחרי תקרית הכתב בשידור חי!
אופירה, לאה ופולה בהשקת מארז הפילאטיס שימכר במגה ספורט

“רוב הפעמים זה לא קורה בשידור ולכן אף אחד לא יודע על זה. כולם שותקים. תחקירנים מפיקים עורכים צלמים ואנשי במה מושפלים לא פעם. חברים-תזכרו! יחסי אנוש לפני הכל!! תהיו טובים אחד לשנייה תנו כבוד לאנשים שסביבכם. ולטאלנטים המכובדים: זכרו שבלי כל האנשים האלה סביבכם אתם כלום ושום דבר!! ואיפה תחנת הרדיו בה זה קרה? התעלמות!!! ממשיכים הלאה. עצוב.”

Subscribe
Notify of
guest
111 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אורית
אורית
2 שנים

אופירה עלה לה השתן לראש

עמי
עמי
2 שנים

בחורה מסכנה הורג אותה שהי מכוערת ומגעילה איכס

אור
אור
2 שנים

אופירה , תרגיעי קצת . את ממש לא נעימה