חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התחיל עם שני? לא תאמינו מה הייתה התגובה של עידן מ”אהבה חדשה”

השמועה אומרת...

העונה החדשה של “אהבה חדשה” שוב מצליחה לעורר דרמות וסערת טוקבקים בעקבות הפרק ששודר אמש. בתיאור הפרק הרשמי והפרומואים תואר “המהלך של עידן שלא יכולנו לדמיין שיקרה” מה שהוביל למתקפה נגדו ברשת על כך שניסה להתחיל עם בת הזוג שלא שודכה לו. עכשיו מחליט לשים את כל הדברים על השולחן!

שתפו

במהלך שיחה משולשת בין עידן מוסרי, בת הזוג ששודכה לו בתוכנית, דנה בן-ארי ומיכאל נמירובסקי, ששודך לשני גולן. מיכאל החליט לפתוח על שני שלא נכחה בחדר לא מעט כביסה מלוכלכת וטענות קשות על הקשר איתה בפני עידן ודנה.

במהלך השיחה עידן החליט לקחת את הרגליים שלו מהחדר ועלה לחדרה של שני, בת הזוג של מיכאל. פתח את דלתה הסתער עליה בחיבוק ונשיקה ואף אמר “אני חולה עלייך”. אך נראה שלאחר מכן, בכל מהלך השיחה איתה הוא ניסה רק לגשר בקשר שלה עם מיכאל שעלה שרטון. אך ברשת החליטו שהוא בכלל ניסה לעשות מהלך ולהתחיל עם שני.

עידן החליט שהוא לא שותק למה שהתעורר סביבו ברחבי הרשת וקולות הביקורות שיצאו להשמיץ אותו והעלה פוסט בו הוא פותח הכל לגבי מה שקרה ולא רק לעיני המצלמות:

“רציתי לשתף אתכם בסיפור שלי ובאיך שאני חוויתי את הסיטואציה בתוך המשולש שהוצג בפרק היום, של דנה עידן ושני. אז כפי שכולכם ראיתם, נכנסתי לביתה של דנה בגישה פתוחה וברצון כנה להכיר את הזיווג שהתכניות שידכה לי.”

“במשך שלושה ימים למדתי להכיר את דנה מעבר למה שאתם כצופים מצליחים לקבל בשעה וחצי של פרק, שמוקדש אני מזכיר לעוד כשלושה זוגות. בתום היום השלישי החלטנו להמשיך לכ-72 שעות נוספות. בסוף היום הרביעי, אחרי שחוויתי עם דנה יום נוסף של היכרות, הגענו לארוחת ערב משותפת עם כלל הזוגות. כבר באותו הערב לצידה של דנה הבנתי בתוכי שדנה אינה בת הזוג שמתאימה לי. דנה מקסימה! דנה היא דמות צבעונית ושמחה שהיה כיף במחציתה לאורך השהות בדירה. אבל אני מזכיר לכולם שבאתי למצוא אהבה. בסמול טוק עם שני באותה ארוחה, רציתי לשתף. חיפשתי אוזן קשבת.”

“בכל זאת אני מזכיר לכם שאנחנו מנותקים שם מהכל. ללא טלפון, ללא חברים מהבית ואין עם מי לחלוק את התחושות. כשפניתי לשני וסיפרתי לה שהנשים איתן אני נוהג להיות בחוץ, הן יותר דומות ומזכירות אותה, זה לא הגיע ממקום של להתחיל איתה, חלילה. זה הגיע ממקום של שיתוף ורצון לשמוע משני מה היא חושבת על התחושות שלי ואפילו לקבל עצה טובה.”

 

“אין זה היה ממקום של חוסר כבוד כלפי דנה, או רצון לחתור תחת מיכאל בן זוגה של שני. בהמשך הערב ניתן לראות שאני מספר למיכאל שהסגנון של שני, הוא הרבה יותר הסגנון שלי מאשר הסגנון של דנה.”

 

“וגם כשעליתי לדירתה של שני באותו הערב, ניסיתי לעזור לה ולמיכאל לצלוח את המכשול אליו נקלעו בזוגיות. לסיכום, אנחנו עושים טלוויזיה, וברור לי שאקשן יוצר רייטינג. אבל כפי שהייתי אמיתי ואותנטי מהשנייה הראשונה שנכנסתי לבית, החלטתי להישאר נאמן לעצמי לאורך כל הדרך, תוך רצון לא לפגוע ברגשות של אף אחד.”

Subscribe
Notify of
guest
32 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
שרון
שרון
2 שנים

אני גם הבנתי ככה את הדברים.
אני חושבת שהיתה אי הבנה ולקחו את הדברים למקום רע

אסנת
אסנת
2 שנים

הפרומו סתם עשה הד תקשורתי שלא תואם את המציאות, וזה נכון שהוא אמר גם למיכאל שהסגנון של שני הוא יותר מתאים לו, והוא לא ניסה להתחיל איתה, סתם ניפחו את זה בפרומו. לא יפה!!!!!

זהבה
זהבה
2 שנים

הוא לא ניסה להתחיל עם שני
פשוט דנה פחות מתאימה לו
כולה רעש וצלצולים
הוא אמר ששני היא הטעם שלו
מה הבעיה עם זה??
לא הבנתי על מה הרעש