חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מצמרר: התאונה הכמעט קטלנית שעברה אושיית התרבות המפורסמת!

מצמרר: התאונה הכמעט קטלנית שעברה אושיית התרבות המפורסמת!

השמועה אומרת...

נס של ממש: אחת הסופרות והעיתונאיות הוותיקות והמוכרות בארץ הייתה חלק מתאונת דרכים קשה ביותר ממנה יצאה חבולה. “קורות הברזל שליד הנהג הצילו אותי” סיפרה בהתרגשות לקוראיה.

שתפו

הסופרת והעיתונאית סמדר שיר שיתפה את עוקביה בתמונה אחת שגרמה לגל של תדהמה: רכבה שעבר תאונה קשה ונמצא במצב טוטאל לוס לצד אותה תמונה מטרידה היא הוסיפה מסר מעט מרגיע אם כי מאוד מרתיח:

“לא, זאת לא התאונה הקטלנית מכביש הערבה, זאת סתם תאונה קטנה, בשולי העיר. נהג אחד טס באור אדום במאה קמ”ש, אם לא יותר. ופצועה אחת. אני. וזה – לכל מי ששאל לאן נעלמתי. ברוך הגומל. תודה לך, הטוב והמיטיב.”

מצמרר: התאונה הכמעט קטלנית שעברה אושיית התרבות המפורסמת!
תוצאת תאונת הרכב שעברה סמדר שיר

עוד שיתפה שיר את פרטי התאונה בתקשורת:“בשני שעבר, 7 בערב, צומת גמזו, אני נהגתי, נסענו לחתונה. פניתי שמאלה באור ירוק. נהג משוגע הגיע מצד שמאל, עקף את כל המכוניות שעמדו שם וטס אליי באור אדום, 100 קמ”ש, אולי יותר. לא היו סימני בלימה על הכביש. וזהו. כריות האוויר נפתחו עלי, כאבים בכל הצד השמאלי, מהעין והשיניים ועד לקצות האצבעות. נס גדול”

 

אותה תאונה מחרידה הסתיימה באשפוזה של שר בבית החולים, ולאחר מספר בדיקות שוחררה לביתה לצורך התאוששות. אחת המגיבות בפוסט של סמדר שיר כתבה לה:“נראה נורא. מקווה שאת בסדר, אם כי זה מדאיג.”. ובתגובה כתבה לה :“נשארתי בחיים”.

מגיבה נוספת השיבה לפוסט:“תגידי תודה לרכב שלך שספג את המכה. לכן חשוב מאוד רכב חזק. אני שמחה ממש שאת כאן ואת כותבת ובסדר עד כמה שאני יכולה להבין. חיבוק ענק ותודה לאל שאף אחד לא היה איתך ברכב.”. ובתגובה כתבה לה סמדר:“קורות הברזל שליד הנהג הצילו אותי”.

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אילנה חן
אילנה חן
1 שנים

אשה טובה וצדיקה את לב טוב יש לך
תודה לבורא עולם בהצלחה

גיל
גיל
1 שנים

תודה לאל שיצאה מזה בחתיכה אחת