חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בעקבות תיאום ההדחה: זה העונש שקיבלו דיאן ונתנאל מהאח הגדול!

בעקבות תיאום ההדחה: זה העונש שקיבלו דיאן ונתנאל מהאח הגדול!

השמועה אומרת...

צופים רבים היו מאוד טעונים מאוד עוד מאמש, לאחר ששיחת תיאום הדחה של דיאן ונתנאל לא צונזרה(באופן מפתיע) בערוץ 26. אך עכשיו מתברר כי “האח הגדול” אכן החליט להתערב בעניין, האם הצדק נעשה?

שתפו

אתמול בערב, דיאן ונתנאל שכבר לא מחוברים כדייר אחד כפי שהיו עד לא מזמן. תועדו כאשר הם מתאמים הדחה באופן ברור ובוטה. הציבור לא נשאר אדיש והציף את הנושא ברשתות החברתיות.

 

ועכשיו מסתבר שהפרשה לא הסתיימה בהד ציבורי מאוד גדול בגנות המעשה של השניים ו”האח הגדול” החליט שהם יועמדו להדחה באופן מיידי. כל אחד בנפרד, בפעם הראשונה מאז שהתחילה העונה.

דיאן חשפה את הדברים כאשר בר הייתה זאת שפנתה אליה ואמרה:“לזכותכם, זה מאוד קשה להיות פה 50 יום דייר אחד שמדבר על הכל ופתאום שזה אסור”. דיאן עדיין הכחישה שתיאמה הדחה.

 

והסבירה:“דיברתי על מי אני מתחברת, אמרתי התחברות, לא אמרתי את מי אני מעמידה. ואני אגיד את זה פה בפומבי, כי גם ככה אני מועמדת, תודה רבה! שלא העמדתי את גברת שרין!”

 


לאחר מכן התפתח דיון בנושא כאשר “האח הגדול” עדכן לכאורה את הדיירים כי דיאן ונתנאל מועמדים להדחה, וכל העמדות שהתבצעו עבורן לא רלוונטיות בעקבות כך. עוד העלה נתנאל חששות:“לא אכפת לי להיות מועמד, זאת פעם ראשונה שאנחנו מועמדים לחוד. נראה לי אני אתמודד יותר טוב אם יוציאו אותי ולא יוציאו אותה.”

 

המקרה החריג הזה מגיע לאחר יום מאוד גדוש באירועים אמש ובו לצד תיאום ההדחה. דיאן ובר הגיעו לכסאח ביחסים שלהם. דיאן טענה בפני טליה וקאזם(בשיחות שונות):“בר פשוט חיה בסרט, אני רגע מלהתפוצץ עליה. ממורמרת של החיים.”

בעקבות תיאום ההדחה: זה העונש שקיבלו דיאן ונתנאל מהאח הגדול!
פתחה עליה אמש ומאז נראה שהיחסים שלהם עלו על שרטון
@big_brother_thetruth דיאן פתאום רצה לרכל על בר עם טליה #היוצרותהתהפכו #דיאןונתנאלהביתה #האחהגדול #האחהגדול2022🧿 #פוריו ♬ original sound – 🫶🏽we love talia🫶🏽

אז האם לדעתכם הענישה הבסיסית שבעקבותיה דיאן ונתנאל נכנסו אוטומטית לרשימת ההדחה הקרובה מספקת לאור האזהרות והאירועים האחרונים בבית? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

Subscribe
Notify of
guest
221 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אני
אני
1 שנים

הבייתה לשלוח את שניהם בלי העמדה להדחה הרי הייתה להם אזהרה חמורה

מ.
מ.
1 שנים

צריכה להיות מודחת גם ככה לא תורמת כלום חוץ מעצבים…

אריק
אריק
1 שנים

בצדק ההדחה.הם עברו כבר כול גבול. במיוחד דיאן , שממש מגזימה.