חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אחרי שנתנה תשובה מבלבלת: דיאן שוורץ מגיבה באופן ברור על הקשר עם נתנאל!

אחרי שנתנה תשובה מבלבלת: דיאן שוורץ מגיבה באופן ברור על הקשר עם נתנאל!?

השמועה אומרת...

אחרי הראיון המתנצל של דיאן שוורץ בערוץ 13, לא מעט צופים החליטו לסיים את סאגת הרדיפה ברשתות החברתיות אחריה. וחלקם לא השתכנע שמדובר בהתנצלות כנה. אך נושא נוסף הפך למסקרן עוד יותר מאז – האם היא תחכה לנתנאל בחוץ? והאם זה רק בידידות.

שתפו

בזמן שדיאן שוורץ כבר מתחילה להתרגל לשגרה שלאחר הזעם התקשורתי העצום שהופנה לכיוונה לאחר יציאתה מהבית, חזרה לפעילות ברשתות החברתיות ואף הצליחה לעקוף באינסטוש את הדיירת ששברה שיא בצבירת עוקבים העונה: טליה עובדיה – נושא אחד עדיין נשאר פתוח.

 

דיאן שהפכה לאחת הדיירות הכי שנויות במחלוקת בתולדות התוכנית סיפרה על האלימות ואיחולי המוות שהיא ומשפחתה חוותה במהלך שהותה בבית וגם לאחר מכן, ואף סיפקה לעוקבים שלה תשובה לא כל כך מספקת בהקשר לבן זוגה שנותר בעשרת הגדולים של העונה – נתנאל רודינצקי.

אחרי שנתנה תשובה מבלבלת: דיאן שוורץ מגיבה באופן ברור על הקשר עם נתנאל!

כשנשאלה דיאן רק לאחרונה בסשן שאלות ותשובות של העוקבים האם היא מחכה לנתנאל בחוץ, היא נתנה תשובה מעט מבלבלת – חשפה צדדים נוספים על הקשר שחוותה לצידו בבית אך כתבה גם משפטי מתונים למדי ומאופקים רגשית: “בחברות כמו בחברות”. ו“אני מחכה כבר לפגוש אותו בחוץ”.

התגובות לא איחרו לבוא ורבים כבר הספיקו להספיד את הקשר הרומנטי של השניים בפורומים וברשתות החברתיות. אך אמש דיאן החליטה לתת שוב תשובה בנושא לראיון והפעם התשובה שלה מעט יותר חד משמעית?

אחרי שנתנה תשובה מבלבלת: דיאן שוורץ מגיבה באופן ברור על הקשר עם נתנאל!
דיאן שוורץ ונתנאל רודינצקי מאוהבים בבית האח הגדול

דיאן נשאלה שוב, הפעם ע”י צלם פפרצי שנתקל בה לאחר פרק ההכרזה אמש בבית “האח הגדול” שבו חגגו עשרת הדיירים האחרונים של העונה  – “האם היא מחכה לנתנאל?” וזאת הייתה התשובה שלה:

 

“ברור איזו שאלה. אני שמחה שהוא הגיע לעשירייה, מגיעה לו. ברור שמחכה לו.” וכמובן שגם לאחר התגובה הזאת של דיאן.. חלק מהטוקבקיסטים ברשת לא נשארו משוכנעים.

אחרי שנתנה תשובה מבלבלת: דיאן שוורץ מגיבה באופן ברור על הקשר עם נתנאל!
יעפיל לגמר הגדול? הקרב צמוד בין עשרת הגדולים

אחד המגיבים כתב:“היא סתם מחרטטת, היא לא באמת מחכה לנתנאל. היא רוצה רק להיפגש איתו בשביל לא לקבל עוד פיצוצים של תגובות רעות על זה שהיא לא מעוניינת בו. אחרי זה היא כבר תדאג להעיף אותו ותמשיך הלאה.”

 

מנגד היו גם מספר תגובות מגוננות בים של תגובות קצת פחות מפרגנות:“דיאן אל תתייחסי לכל הרפש, אני מאחלת לך להצליח ולהשאיר את האלימים האמיתיים מאחורי המקלדת מאחוריך.”

 

@dani43524 #דיאןשוורץ #האחהגדול2022 #נתנאלרודניצקי ♬ צליל מקורי – dani43524

Subscribe
Notify of
guest
115 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
חחחח
חחחח
1 שנים

בולשיט בשקל איזה מחכה ואיזה נעליים זאתי אוהבת רק את עצמה הבחורה הזאת

יעל
יעל
1 שנים

לא מחכה לו ולא נעליים.תהיה איתו שבוע שבועיים למראית עין וזהו.

יעל
יעל
1 שנים

תחכה לא תחכה ילך לא ילך את מי זה מעניין?