חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“במקום לרוץ לילד שלה יצאה לחגוג שחקנית!” בר כהן מתרגלת לחיים שבחוץ וגם לביקורות!?

השמועה אומרת...

לאחר ליל הגמר שהתרחש אמש בו טליה עובדיה יצאה בתוך המנצחת הגדולה של “האח הגדול”. גם לכוכבת שהגיעה למקום השני והמכובד, בר כהן ארגנו מסיבת ניצחון לא קטנה שכללה את כלל מעריציה, וגם כמובן את אליאב. אך נראה שחלק מהצופים פחות התלהבו מהבחירה של בר לא להישאר במהלך הלילה לצד בנה ליאו.

שתפו

תגידו מה שתגידו, בין אם התחברתם או ממש לא. בר כהן לגמרי הייתה צלע מרכזית בעונה החולפת של “האח הגדול”. למרות שלא לקחה את המיליון ואף טענה בראיונות כי ידעה שהמיליון כבר רשום על השם של טליה – היא בהחלט יצאה לחגוג את המקום המכובד אליה הגיע.

 

בר הגיעה למונקו בר בירושלים. המגרש הביתי שלה בה חיכו לה המעריצים שכבר שיצאו מהרכב קפצו עליה בהתלהבות ואף טענו שאומנם היא לא זכתה במילון אבל היא “תעשה חמישה מיליון”.

"במקום לרוץ לילד שלה יצאה לחגוג שחקנית!" בר כהן מתרגלת לחיים שבחוץ וגם לביקורות!?
“איך יוצאים עם בחור לא מעשן?” השאלה של בר בהקשר לאליאב

בר אומנם סיפרה לאורך כל העונה כמה היא מחכה כבר להסניף את בנה ליאו בבית ואילו לבסוף נצפתה באותה מסיבה שארגנו לה המעריצים כמעט עד לאור הבוקר וזאת לצד אליאב טעטי שהיה צמוד אליה לכל אורך המאורע כולל נשיקות לוהטות רבות שנתפסו במצלמות.

ברשתות מיהרו לצאת על בר בעקבות הבחירה להגיע למסיבה ולא להישאר בלילה עם בנה בן השלוש. אחת המגיבות כתבה:“אלוהים שלושה חודשיים היא לא ראתה את הילד המקום לרוץ ולהסניף אותו גם אם הוא ישן היא יצאה לחגוג כמה שהיא שחקנית ופתטית”.

"במקום לרוץ לילד שלה יצאה לחגוג שחקנית!" בר כהן מתרגלת לחיים שבחוץ וגם לביקורות!?
בר ואליאב בנשיקה צמודה במועדון

אך בר הסבירה במהלך ראיון לדו”ח היומי כשנשאלה על הפגישה עם ליאו:“האמת שליאו ישן כשהגעתי, עשו לי כזאת מסיבה בירושלים. אז ראיתי אותו ישן. נורא פחדתי שהוא יראה אותי ואז אני אצטרך ללכת. אז אנחנו נצטרך להשלים פערים”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bar & Eliav (@barandeliav)

 

"במקום לרוץ לילד שלה יצאה לחגוג שחקנית!" בר כהן מתרגלת לחיים שבחוץ וגם לביקורות!?

Subscribe
Notify of
guest
338 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
מלי
מלי
1 שנים

ממש ראויה לתואר אם השנה.מכינה לה מדלית זהב .
אם חגגה כל הלילה הרי שלמחרת שהבן שלה יצטרך אותה לא תוכל לתפקד אבללל העיקר עשתה דרמה ובכי בבית האח כי כבר לא יכולה מגעגועים.דוחה ברמות על

ירון
ירון
1 שנים

הביאה בעיקר רוע קינאה וצרות עין לעונה הנוכחית

אבנר
אבנר
1 שנים

איך לא הלכה להעיר את הילד ולהיתחבק אישה הזוייה אלאב יותר חשוב עצוב