חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"לא אליאב שהכרתי, מה זה החוסר גבריות הזאת?" ידידה של אליאב יוצאת נגדו!

“לא אליאב שהכרתי, מה זה החוסר גבריות הזאת?” ידידה של אליאב יוצאת נגדו!

השמועה אומרת...

כוכבי “האח הגדול” ידעו לא מעט ביקורות מאז כניסתם לבית המפורסם במדינה. אך מתברר שגם לאחר יציאתם, האש שהופנתה לחלק מהם טרם דעכה. והפעם, ידידת עבר מוכרת של הדייר אליאב טעטי יצאה עליו ועל בר בביקורת חריפה במיוחד ועוררה סערה ברשת.

שתפו

מערכת היחסים בין בר כהן ואליאב טעטי הצליחה לגרור את השיח אולי הכי עמוס ומכובד ברשתות החברתיות בעונה החולפת של “האח הגדול”. בזמן שקרו לא מעט התרחשויות כשאליאב חיכה לבר מחוץ לבית לאחר הדחתו – גם אחרי האיחוד המרגש שלהם כשהפכו לזוג רשמית, נראה שהם נמצאים בעין הסערה.

 

חן חלפון, בעלת קהילת הרווקים והרווקות המוכרת ביותר ברשת: “יומנה של רווקה” ידועה בתור כוכבת טיקטוק שאוהבת לדבר על הנושאים הבוערים ברשתות. חשפה שהיא באופן אישי גם ידידת עבר של אליאב ומכירה אותו היטב. ועם זאת, החליטה לצאת עליו בביקורת חריפה במיוחד בעקבות פרק השיבה הביתה והיא לא חסכה בתיאורים וקטילות.

"לא אליאב שהכרתי, מה זה החוסר גבריות הזאת?" ידידה של אליאב יוצאת נגדו!

חן יצאה על בר ואליאב בחשבון הטיקטוק שלה ואמרה את הדברים הבאים:“אני אישית בכלל לא מבינה את בר. כאישה לביאה. כאישה חזקה, כאישה וואו. איך את הולכת עם פודל כזה? יושב שם כמו מסכן לידך, מזיל דמעה.”

 

והקטילה נמשכה:“תגיד לי? תראו אני מכירה את אליאב ואם אתה רואה את זה אז תדע שזה לא האליאב שהכרתי, זה לא הידיד שהיה לי. מה זה הדבר הזה? מה זה החוסר גבריות הזאת? מה אתה חי בסרט שטליה ניצחה בגללך?”

"לא אליאב שהכרתי, מה זה החוסר גבריות הזאת?" ידידה של אליאב יוצאת נגדו!
חן חלפון בביקורת על אליאב ובר ששברה את הטיקטוק

“נשמאמי, היא עשתה בדיוק אודישנים כמוך. היא עברה את אותו תהליך כמוך. זה שהאח הגדול רצה לרכוב לה על הגב עם ‘האקסית של אליאב’ ואחרי שנייה יצאת והיא ניצחה אז מה זה אומר? הטייטל הזה החזיק בדיוק לפרומו”.

 

והמשיכה במתקפה:“אז י’חולה פרסום, י’חולה סטורי, י’חולה דמעות, י’חולה צומי, חאלס, חאלס! ובר מה את צריכה להתערב כמו איזה גבר? טוב בעצם את הגבר נראה לי בזוגיות הזאת. אבל די עם המרמרת.”

@chen_halfon2 בר ואליאב🤣🤣#פוריוישראל #foryou #יומנהשלרווקה #חןחלפון #האחהגדול ♬ צליל מקורי – חן חלפון🎀יומנה של רווקה✏

“די עם המתיחה הזאת בשיער ממוצ’ש. די עם הכעס הלא ברור הזה על טליה. די לשבת שם עם פרצוף תחת ולסדר את השיער ולהגיד לאליאב – אל תגיב! אל תגיב! אמאל’ה יו זה היה מביך. איך הוא אמר? ‘סבלתי מהשיח הזה חודשיים’ כי אתה יצרת את השיח הזה י’חולה סודוך בחינם!”

"לא אליאב שהכרתי, מה זה החוסר גבריות הזאת?" ידידה של אליאב יוצאת נגדו!
העקיצה של טליה לאליאב שנבלמה ע”י בר בפרק האחרון באח הגדול

Subscribe
Notify of
guest
155 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
מירי
מירי
1 שנים

אמת לאמיתה . אישה בריונית, אלימה, פה מלוכלך, חסרת בטחון עצמי . בעולמה, מי שנובח שומעים אותו , היא לא מבינה שהשתיקה טובה לחכמים.
התגלתה במלוא מערומיה.
אין בה ולו טיפת נשיות ואלגנטיות.
רק גבר סאדיסט ירצה מערכת יחסים כזו.

איילה אהרון
איילה אהרון
1 שנים

אליאב תיסם את מה שהידידה שלך כתבה תתעורר בר לא בשבילך היא תמרר לך את החיים האקס שלה ברח
תברח לפני שיהייה מאוחר תזכור את המילים של דינה תתעורר אתה נהפכתה לפודל של בר

אילנית
אילנית
1 שנים

אכן כך הברברית סירסה אותו ומהר מאוד . האמת שההתנהגות שלו לא ראוייה וחבל שהוא נכנס לזוגיות חולנית כזאת מספיק היה לראות איך באח הגדול היא פתחה את הפה המסריח שלה עליו והוא גם אמר לה יש לך פה מסריח והוסיפה ומשכה אותו בגופייה שזה היה משפיל לראות. ממליצה ומקווה בשבילו להבדיל מהי אישה חזקה ובמה היא נמדדת .