חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“די כבר עם הצומי הזה תהיי את!” נטלי דדון חטפה ביקורת קשה מהעוקבים וכך הגיבה!

השמועה אומרת...

בזמן שכוכבת הריאלטי ואושיית הרשת, נטלי דדון נמצאת בחופשה קסומה עם בן זוגה עמית פרליס והילדים זה לא עצר אותה מלהמשיך ולהביע את דעתה בנוגע למהומות המתחוללות בארץ ובירושלים בפרט. וגם לצאת כהרגלה על הדוגמנית בלה חדיד אותה היא מכנה מחבלה. אך מה קרה כשעוקביה יצאו נגדה? כך הגיבה

שתפו

נטלי דדון ידועה כבר לא מעט זמן בתור אחת שמנצלת את כוחה ברשתות החברתיות כדי ללחום באנטישמיות ולהיות שגרירה למען מדינת ישראל, לאחרונה גם יצאה במיזם נגד אנטישמיות בו קראה לעוקביה להצטרף.

 

אך נראה שלמרות כוונותיה החיוביות של דדון והעלאת המודעות למה שקורה בארץ בסכסוך הישראלי-פלסטיני, לא מעט מגולשיה החליטו לבקר אותה גם על כך שהיא נוהגת לצאת באופן נחרץ נגד הדוגמנית הבינלאומית בלה חדיד עליה היא ננעלה לא פעם כמטרה בתור מפיצת אנטישמיות פייק ניוז נגד ישראל, ואף טוענים שהיא משתמשת בה כדי למשוך תשומת לב.

אחת העוקבות כתבה לדדון:“מרגיש לי שאת קיצונית מידי כלפי בלה חדיד”. ודדון השיבה:“אני יכולה ללטף ולחבק, להכיל ולקבל, ככה עשו בעבר וזה לא קידם אותנו לשום מקום, מרגיש לי שאנחנו מזלזלים מידי בכוח של המשפחה הזאת שהיא בעלת מליוני עוקבים ועובדת כמכונה משומנת, מציגה מחבלים כילדים תמימים וקוראים לנו נא3ים, מה שמפחיד אותי עוד יותר שגם בעבר זלזלו באדם שהצהיר שהיהודים שולטים בעולם כפי שעושה המשפחה הזאת והמפחיד מכל זאת השאננות שלנו לאובססיה שהם פיתחו כלפינו!”

 

עוקבת נוספת יצאה על דדון בחריפות:“כשתהיי יפה ומצליחה כמו בלה חדיד, אז דברי עליה. די כבר עם הצומי הזה תהיי את!”. דדון לא התבלבלה והגיבה:“או יופי, דעה שונה משלי ואף גועלית מעט. נתחיל עם זה שעל טעם וריח.. בדיוק כמה טוב הבורא שמסביר כמה היופי הוא נשמתי. ונמשיך בזה ש… את רואה את שני אלו,חמסההה שום זכייה בלוטו לא תגיע לציפורן של האוצרות  האלו. חיבוק חזק מרגישה שאת זקוקה לכך.”.

אך לנטלי לא הופנתה ביקורת רק בעניינים פוליטיים. עוקבת אחרת ביקרה אותה בעקבות מלבושה בחופשה:“לא חושבת שזה קצת לא ראוי להתלבש כמו שאת כשיש לך ילד?”. דדון לא היססה והגיבה גם לאותה עוקבת:

 

“לאחרונה אני הכי מתחברת לזה שלא צריך פיד מלא בטוסיק כי אנחנו הרבה מעבר לזה. תתחברי קצת לעולם יקירה.. נשים נרצחות בזמן שהן נלחמות על החופש שלהן. בואי נודה על כך שאנחנו לא אירן ושכל אחת תלבש מה שמתחשק לה באיזה גיל שבא לה!”

Subscribe
Notify of
guest
4 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
מלחמת עולם
מלחמת עולם
1 שנים

היום כל דוגמנית וכל “אושיית רשת” חושבת שהיא פוליטיקאית וחושבת להציל את העולם. הכל שטויות. הבעיה הגדולה תהיה בדורות הבאים. כוכבי טיקטוק יהיו חברי ממשלה. ראש ממשלה יבחר ע”י לייקים. כל זה יקרה אם ישאר עולם או שפוטין המשוגע יעשה לנו את שמשון הגיבור

נץ
נץ
1 שנים

נטלי, מי?
שמתם לב שהיאט וה-בר זוהר דומות שתי טיפות מים? התנתחו אצל אותו טורקי?

גיל(י)
גיל(י)
1 שנים

נטלי דדון מקנאה בבלה חדיד היפיופה