חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"דברים כאלה מפחידים אותי מאוד": מה גרם לאורטל עמר לבהלה ברשת!?

“דברים כאלה מפחידים אותי מאוד”: מה גרם לאורטל עמר לבהלה ברשת!?

השמועה אומרת...

אורטל עמר ללא ספק עברה שנה סוערת במיוחד, פרשת ההקלטות של האקס שלה, בן אל תבורי שנחשף בגידופים קשים במיוחד נגדה. כאשר כלפיה הופנתה אצבע מאשימה ברמיזה שהדליפה אותם לכאורה. אך עכשיו היא החליטה להתייחס לסאגה חדשה ומטרידה במיוחד.

שתפו

הפיצוץ התקשורתי בין כוכבת הריאלטי אורטל עמר לבין הזמר האקס שלה, בן אל תבורי בהחלט הגיע לטופ הסיקורים במדורי הרכילות השנה. לאחר שנחשפו ההקלטות הקוליות הקשות שלו נגד עמר. זו אף יצאה בהצהרה שהיא חוותה התעללות רגשית וכלכלית הרבה מעבר למה שנשמע שם.

אך מספר חודשים לאחר אותה פרשה מטרידה, אורטל החליטה להתייחס לנושא בוער שאולי לא נוגע אליה באופן אישי כמו זה עם בן אל. אך בהלך הרוח העולמי היא לא פחות מטרידה. סערת האנטישמית של הראפר קניה ווסט שממשיך להטיל דופי כלפי היהודים.

 

אורטל שיתפה את עוקביה:“לפני יומיים עלה פודקאסט/ראיון רדיו, איך שתרצו, של קניה ווסט. זה עלה בפלטפורמה של פאף דאדי. ראיון מאד ארוך ונוראי שכל כולו אנטישמיות קשה כלפי יהודים. האשמות חמורות שכל היהודים שמסביבו שולטים בו, בתעשיית האופנה, בחייו ובמוזיקה.”

 

עוד הוסיפה עמר:“קניה אחד האמנים הכי מצליחים בעולם. הוא מיליארדר עם יכולת השפעה מטורפת. אני לא פסיכיאטרית וגם לא מעניין אותי ממש מאיפה זה נובע אצלו. מה שבטוח זה מאד מסוכן. לא ראייתי סיקור או גינוי של זה בשום מקום. אחרי לחצים ומיליונים של צפיות הראיון הוסר. כמו שאתם רואים חלקו עדיין מסתובב ברשת,דברים כאלה מפחידים אותי מאד.”

"דברים כאלה מפחידים אותי מאוד": מה גרם לאורטל עמר לבהלה ברשת!?
אורטל עמר והסטורי שהעלה חשש

עמר אומנם הפנתה את תשומת הלב של עוקביה לראיון הזה של ווסט. אך נראה שבתקשורת הישראלית בהחלט הפנו לכך באופן כללי תשומת לב. גם ראש ממשלת ישראל לשעבר בנימין נתניהו יצא נגד ההתבטאויות האנטישמיות של קניה ווסט בראיון לרשת אמריקאית:“ישראל התמודדה עם סוגיות גדולות יותר מאשר הטמטום שלו”.

 

עמר החליטה לעשות פאוזה מהדברים הקשים ששיתפה מהראיון של קניה ווסט והגיעה לשנות את הוייב בספא בתל אביב:“חייב להירגע מקניה. הגעתי למקום מהמם. מסאז’ וחמאם טורקי”.

"דברים כאלה מפחידים אותי מאוד": מה גרם לאורטל עמר לבהלה ברשת!?
פוסט הסטורי על קניה: אורטל עמר נרגעת בספא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות