חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מי האדם שגרם לבר כהן ודיאן שוורץ לצאת למתקפה!?

מי האדם שגרם לבר כהן ודיאן שוורץ לצאת למתקפה!?

השמועה אומרת...

בין הפרסומים והסטוריז השכיחים שהעלו כוכבות הרשת ויוצאות “האח הגדול”, בר כהן ודיאן שוורץ בחשבון האינסטגרם שלהם ביממה האחרונה, הגיעה התייחסות לנושא רותח במיוחד מהפוליטיקה המקומית שהצליח להסעיר אותן במיוחד.

שתפו

אחד הנושאים המדוברים ביממה האחרונה היה ההסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד למפלגת נעם בראשות ח”כ אבי מעוז שהתבטאויותיו נגד הקהילה הגאה, טרנסג’נדרים, נשים שהיה מעדיף כי ינשאו ויביאו ילדים לעולם במקום לשרת בצה”ל ועוד, הצליחו לעורר סערה של ממש.

 

לא מעט מפורסמים יצאו נגד אמירות אלו ועוד של חבר הכנסת. ביניהן גם ניקול ראידמן שיצאה עליו:“תתבייש לך על הדעות החשוכות שלך”. אך גם יוצאות “האח הגדול” החליטו שהן לא מוכנות לשתוק לנושא והביעו זעזוע עמוק.

מי האדם שגרם לבר כהן ודיאן שוורץ לצאת למתקפה!?

בר כהן העלתה צילום מסך שכלל את דבריו של ח”כ אבי מעוז, בין היתר לצד ציטוט שלו ובו נאמר:“אלחם באג’נדה של משפחות שונות, זה מאיים על עם ישראל”. והחליטה להגיב לנושא בחריפות:“האם זה אמיתי? מי זה? ברור לכם שאין לי מושג מי זה נכון? אבל המלל פה עשה לי חלחלות. ואם זה נכון מדובר בפסיכי רציני.”

 

בהמשך הוסיפה בר התייחסות נוספת לנושא וציטטה סטורי של חברתה ספיר אוחנה שכתבה:“יש אנשים שיעשו הכל כדי לתפוס כותרות רק שכחו להתחבר למציאות. להתעלם מחלק גדול מהאוכלוסייה הזו זו לא גבורה ולא כבוד.” בר סיכמה את הנושא:“קיצר הבנתי שהוא לא רלוונטי, מהמם.”

 

גם דיאן שוורץ החליטה להתייחס לדברים הקשים הללו ושיתפה סטורי עם אותו קטע עיתונאי שהעלתה בר כהן קודם לכן עם דבריו של חבר הכנסת אבי מעוז לצד תגובה מתומצתת במילה אחת בלבד בכיתוב אדום בולט:“מחריד”.

 

מי האדם שגרם לבר כהן ודיאן שוורץ לצאת למתקפה!?
הסטורי של בר כהן באינסטגרם

 

מי האדם שגרם לבר כהן ודיאן שוורץ לצאת למתקפה!?
אבי מעוז, הצליח לעורר שיח קשה ברשתות החברתיות ולא רק ממפורסמים

Subscribe
Notify of
guest
48 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
לוני
לוני
1 שנים

לא מצדדת בעליל את מה שהוא אמר, ברוק צריך אשפוז… אבל בנות מה ששתיכן עשיתן באח הגדול היה מחריד ביותר עדיף לכן להיתחבא, והייתי בעד ריוואה אבל היה קשה לי לראות ולשמוע את שתיכן עם ההיתנהגות והפה שלכן…

דני
דני
1 שנים

לא הבנתי מה הקשר מהמם
בר יודעת על מה אומרים מהמםם??
כושר הביטוי שלה, אין לי מה להוסיף

טל
טל
1 שנים

בר מותחת ביקורת על אבי מעוז,הכי עצוב שהיא מציינת שהיא לא יודעת מי זה.לפני שאת מגיבה תעשי גולל ותקראי על הבן אדם לא העיקר להגיב כדי למצא חן.