חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לא תאמינו: ממי שחף רז שואב השראה לזוגיות עם טליה עובדיה?

לא תאמינו: ממי שחף רז שואב השראה לזוגיות עם טליה עובדיה?

השמועה אומרת...

אחד הרומנים הכי אהובים שהתפתחו על מסך הריאלטי בשנים האחרונות הוא ללא ספק בין כוכבי “האח הגדול”, טליה עובדיה ושחף רז. השניים ממשיכים לדהור קדימה ונראה שלמיסטר שחף יש מקור השראה מפתיע במיוחד לקשר הזוגי של השניים ולא תאמינו ממי!

שתפו

כוכבי “האח הגדול”, טליה עובדיה ושחף רז כבר תקופה משמעותית אינם אותו זוג ביישן שלא מרבה לחשוף את חייו המשותפים לעיני המצלמות כמו בימים הראשונים שלאחר גמר התוכנית בו טליה קטפה כמובן את מיליון השקלים.

 

השניים שהבינו שביחד זה כח אדיר לא מבזבזים אפילו יום אחד בלי סלפי או צילום משעשע במשותף(כמובן כשטליה אינה בחו”ל מינוס שחף), ונראה שגם תוכנית הבישול בספיישל לכבוד חג החנוכה מצליח לגרור סקרנות מטורפת מצד הצופים והמעריצים.

אך האם הכל מגיע בטבעי או ברגל? נראה ששחף חשף סוד קטן, או שאולי גילוי לב שמאוד הצליח להפתיע חלק מהגולשים. מאיזה זוג מפורסם הוא לוקח השראה לקשר שלו עם טליה? התשובה אולי תפתיע אתכם.

 

כוכב הריאלטי אלירז שדה העלה פוסט לבבי במיוחד לרגל יום הנישואים שלו עם הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה אילנית לוי וכמובן הוסיף שם את נימת הצחוקים המזוהה עם הזוג כאשר העלה תמונה שהפתיע מאוד את בת הזוג. שחף שמרבה לעשות צחוקים דומים עם בת הזוג טליה בהחלט מצא דמיון לזוג המדובר והגיב לאלירז:“אתם השראה”. בתוספת אמוג’י של לב כמובן.

ובינתיים ספיישל החנוכה של טליה ושחף שצולם ביום שישי האחרון בהפקה חגיגית לFOODY כבר עלה לאוויר ואפשר סוף סוף לראות מה הזוג המאוהב הכין לצופים, וכמובן הצחוקים ואהבה שעלתה על גדותיה על הסט בין השניים שאי אפשר לפספס! צפו:

 

Subscribe
Notify of
guest
83 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
הכי אהובים
הכי אהובים
1 שנים

שני חצאים שהם שלם , זוג שמחובר בנפש כמו שטליה אומרת זוג משמים .. מחכים כבר לתוכנית ומאחלים להם שיהיה להם כל הטוב ❤️

הנסיכה פניאנה
הנסיכה פניאנה
1 שנים

הכי יפים ואהובים

שיר
שיר
1 שנים

מהממים