חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הדרמה נחשפת: המסר המדאיג שהציל את חייה של אדל בספלוב

הדרמה נחשפת: המסר המדאיג שהציל את חייה של אדל בספלוב

השמועה אומרת...

עוקביה של כוכבת הריאלטי אדל בספלוב עודכנו בתחילת השבוע שזו לא תשתתף בסוף בתוכנית “רוקדים עם כוכבים” כמתוכנן, בספלוב טענה שהיא עוברת משהו ובקרוב הם יבינו למה היא לא שם. היום היא החליטה לפתוח את הכל והסיפור פשוט קורע לב.

שתפו

אחרי ציפייה מורטת עצבים לבשורה מפי אדל בספלוב, היום(שלישי) היא החליטה לשתף באופן אמיץ במיוחד כי חלתה בסרטן בבלוטת התריס ועברה ניתוח להסרתו בבית החולים איכילוב בתל אביב והשתלשלות האירועים שהובילה אותה לאבחן את הגוש באופן מוקדם היא לא פחות מנס.

 

מתברר כי אחת העוקבות של אדל קלטה בתמונה ששיתפה ברשת האינסטגרם כי צידה הימני של הצוואר קצת נפוח ויעצה לה לעבור בדיקה בבלוטת התריס. אדל לא נשארה אדישה לאותה הודעה וביצעה את אותה בדיקה שחשפה את הממצא הסרטני המדאיג.

הדרמה נחשפת: המסר המדאיג שהציל את חייה של אדל בספלוב

אדל שיתפה באומץ את הדברים הבאים:“לפני שלושה שבועות טלפון מאיירס הרופאה האנדיקרינולוגית שלי המדהימה , בואי אלי למחלקה הגיעו תוצאות , עכשיו כמו שאני רואה סרטים כשקוראים למישהו לבוא למחלקה זה לא טוב אמרתי לה בטלפון בקול של בכי איריס מה יש לי סרטן? אומרת לך כן סרטן בלוטת התריס אני אישה מאוד חזקה פרצתי בבכי הייתי לבד בבית בכיתי כמו שלא בכיתי מהלידה של ליב.”

 

“בכי לא הבנתי כל כך מה יש לי , קראתי ישר למאצ’ שהגיע בטיל מהעבודה וכמובן חמי קובי , טלפון לחמותי טלי שהיא עוד שנייה התעלפה הייתה בהולנד וטלפון לסבתא שלי שפשוט קרסה לריצפה כולנו פשוט ברגע אחד לא הבנו מה יש לי חוץ מהמילה סרטן שהיא עשתה לכולנו התקף לב , ואז טלפון נוסף איריס מסבירה לי שזה סרטן שההחלמה שלו היא עד 100% גיליתי אותו בשלב ברוך השם יחסית מוקדם צריך ניתוח כריתה של בלוטת התריס וזה בעזרת השם מאחורי”

 

“ואז התחלתי את התהליך קבעו לי ניתוח אתמול עברתי ניתוח לכריתה של בלוטת התריס , הגוש היה לא קטן אבל כמו שאתם מכירים אותי הכל קטן עליי רוצה להגיד כי בטח יהיו מיליון שאלות לכו להיבדק נשים שחוו בעיות בבלוטת התריס בהריון לכו תעשו אולטרסאונד צוואר !! הייתה לי השגחה עליונה שמירה מלמעלה מטורפת מישהי שללה לי הודעה באינסטגרם שנראה שיש לי בליטה שאבדוק , ישר הלכתי לבדוק הבדיקות שם כולן היו תקינות רק האולטרסאונד הראה על ציסטה ומשם ביופסיה ומשם סרטן !! לי זה ניגרם מההריון של ליב !! כמה זה חשוב לכו להבדק זה יכול לקרות בכל גיל.”

הדרמה נחשפת: המסר המדאיג שהציל את חייה של אדל בספלוב
אדל ותפוחי הברכה מהרב

בעמוד האינסטגרם של בית החולים איכילוב בו נותחה אדל גם העלו פוסט בשיתופה והוסיפו פרטים על המקרה:“אדל היא דוגמא לאבחון מוקדם בשלב ראשוני מה שאפשר ניתוח קצר, ממוקד כשתוך 24 שעות שלאחריו היא כבר השתחררה לביתה ועם החלמה מלאה. לפניה חשוב להדגיש עוד בירור וייתכן ניתוח נוסף בצד השני והיא תצטרך מעקב, אבל אדל זכתה להגיע בשלב מוקדם והיא חוזרת היום לשני ילדיה ולהמשך חיים מלאים ובריאים.”

 

“זה לא מובן מאליו… חשוב לדעת, הרבה פעמים איננו רואים סימנים על גופנו, בעיקר באזור הגרון. אדל אובחנה על ידי עוקבת שלה ברשתות החברתיות ששמה לב לנפיחות בצוואר ובעקבות כך אדל הייתה חכמה מספיק כדי להגיע מיד לאבחון רפואי מקצועי. אותה עוקבת, עשתה מעשה שאינו מובן מאליו כי לעיתים רבות, מניסיון שלנו, אנשים מפחדים או מתביישים להסב תשומת לב, שמא הדבר יחשב לביקורת או פגיעה. השיעור שכולנו צריכים לזכור, כשזה בא מכוונות טובות ואיכפתיות, תסבו תשומת לב של אדם, תהיו אותה עוקבת ותצילו חיים.”

הדרמה נחשפת: המסר המדאיג שהציל את חייה של אדל בספלוב
אדל בספלוב לצד פרופסור נידאל ודוקטור איריס.

 

 

Subscribe
Notify of
guest
4 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
רוני
רוני
1 שנים

שיתוף מרגש ומבורך.פרופסור מוהנא נידאל…מעולהה

נעמה
נעמה
1 שנים

מקסימה! רק בריאות 🙂

מיכאלה
מיכאלה
1 שנים

האם אדל תפרסם את העוקבת עם תמונה לצידה??
אני חושבת שכן