חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"רבנו לא דיברנו יום שלם": בר כהן חושפת את הפיצוץ שלה עם אליאב

“רבנו לא דיברנו יום שלם”: בר כהן חושפת את הפיצוץ שלה עם אליאב

השמועה אומרת...

יוצאת “האח הגדול” בר כהן יצאה בסשן שאלות ותשובות מול עוקביה באינסטגרם בסופ”ש ונראה שהפעם עלו לא מעט פרטים מעניינים על הזוגיות עם אליאב טעטי וגם דבר מאוד מסקרן מימיה בריאלטי שאותו אולי הייתה עושה אחרת.

שתפו

לא כל הנוצץ זהב? עוקביה של בר כהן החליטו להתקיל אותה בלא מעט שאלות הקשורות לזוגיות שלה עם אליאב טעטי שאותה היא מתחזקת כבר תקופה ארוכה מאז היציאה מ”האח הגדול”, באחת מהן נשאלה:“את מצלמת הרבה את הטוב שלך עם אליאב, האם זה רק ככה או שיש גם פחות טוב כמו בכל מערכת יחסים??”

 

בר השיבה:“פחחח, אתמול רבנו, לא דיברנו יום שלם. ברור מה נראה לכן? לכן יש ימים שגם טוב, אני לא מצלמת כי אני פשוט שונאת לצייר זוגיות מהסרטים. החיים הרבה יותר מורכבים מסטורי באינסטגרם.”

"רבנו לא דיברנו יום שלם": בר כהן חושפת את הפיצוץ שלה עם אליאב

והוסיפה:“אז ברור שהרגעים הטובים שאני מצלמת הם אמיתיים וטוב לנו אבל נראה לך שאנחנו לא רבים או מתווכחים? איך חברה שלי פעם אמרה לי: ‘אני נשואה 5 שנים ופעם בשבוע מתגרשת’. ברור, אנחנו בדיוק אבל בדיוק כמו כל זוג רגיל – אוהבים, רבים משלימים.”

 

עוד נשאלה בר היכן היא מדמיינת את הצעת הנישואין שלה מאליאב והשיבה:“זה לא מעניין אותי ברמת האני מתנצלת לאכזב אתכן ואתן כל הזמן שאולות אותי – מצידי שיציע לי בסלון. ולא כי אני לחוצת חתונה, ממש לא כי את מי מעניין כל התפאורה הזו? זה ממש לא משנה לי באמת.”

 

לעומת זאת בראיון ל”ערב טוב עם גיא פינס” בר השיבה כשנשאלה מתי תהיה חתונה ואיזה אבא אליאב יהיה:“מתי? אני מחכה מאמי. אני עושה לו כאלה(מראה את האצבע) כל היום. אני מחכה! וכמה שיותר מהר יותר טוב! אני רוצה עוד ילדים”

"רבנו לא דיברנו יום שלם": בר כהן חושפת את הפיצוץ שלה עם אליאב

עוד נשאלה בר אם יש דברים שהיא מרגשיה שנפלה בהם כשהייתה בבית “האח הגדול” ואילו דברים היא ממליצה לדיירים העתיד ליישם, לכך השיבה בין היתר:“לא נפלתי בכלום, אני לא מתחרת על כלום. זו בר כמו שבחוץ, אני נופלת בפה שלי לפעמים ומתחרטת אחרי זה ומבקשת סליחה, כך גם באח, אין פה נפילה”.

 

בהמשך הוסיפה ברמיזה:“אולי אני היום בדיעבד יכולה להמליץ לדיירי העונה הבאה לא לחלק במות מיותרות לאנשים כי בסוף בעריכה יבחרו להוציא את מה שיעשה רעש ויקבל פוקוס ולא את המילה שאמרו לכם לפני או את הסיטואציה שגרמה ל..”

 

“פשוט תחשבו מה ראוי לבמה באמת כי בר של היום לא הייתה מחלקת את אותן במות ולא הייתה נותנת בכלל מקום להמון רגעים שהיו בתוכנית אבל גם אותם אני מחבקת. עברתי שם דרך – וזו בעצם החוויה לא להבין את הדברים האלה כשאתה שם.”

הסטורי של בר כהן
הסטורי המלא של בר כהן בעניין ההמלצה לדיירי העתיד

Subscribe
Notify of
guest
71 תגובות
הטוב ביותר
החדש ביותר הישן ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
גילה
גילה
11 חודשים

לא עניין של לתת במה…האופי וההתנהגות הנוראיים שיצאו ממנה..לא קשור לאף אחד אחר. חיה בסרט.

יפה
יפה
11 חודשים

האישה עם חוסר מודעת גבוה מאוד
חיה בסרט התנהגה כמו בהמה בבית האח מעץ לימונים לא גודל תפוזים
העיקר בתוך האח היא אמרה שהיא לא אוהבת פירסום כל הפשיייי שלה היא מעלה
מזל שהיא לא זכתה והחברה בחרה בטוב ולא ברוע

מאור
מאור
11 חודשים

נשמע כאילו היא עדיין לא הפנימה שלא משנה מה היא לא הייתה מנצחת .רוב האנשים בבית לא התחברו אלייך בכלל ולא סבלו את ההתנהגות שלך ואת יכולה להאשים
בזה נטו את עצמך בגלל איך שהתנהגת .בסופו של דבר תמיד הטוב מנצח והקהל רואה הכל .כמה חוסר מודעות

נערך לאחרונה 11 חודשים על ידי מאור