חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום ראשון | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום ראשון | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה והחברים, גלו אם הכל יעבור בצורה הטובה והקלה ביום ראשון! – מתעדכן מדי יום

גדי

השבוע מתחיל כשהירח במסעו לבית הקריירה, מה שמעצים את העומס והלחצים עליכם ודורש מכם לפעול במרץ, באיפוק ובנחישות. אולם זה בהחלט יום מוצלח למחפשי העבודה ולכול החרוצים והשאפתניים שבניכם שרוצים להתקדם. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח עשויים להביא אפשרויות מעניינות להגדלת הרווחיות. לנועזים ולרומנטיקנים שבניכם צפוי לכם לילה מרגש ולא שגרתי, אם תנצלו נכון וביצירתיות את הצמדות נוגה, כוכב האהבה לאורון, כוכב ההפתעות והריגושים, שמתארחים בבית ההנאות.

דלי

למרות שאתם מתחילים את השבוע מלאים במחשבות ורעיונות רבים שאולי אף גורמים לכם לחוסר שקט נפשי ונראה ששיחות וחילופי רעיונות עם אחרים, יסייעו לכם להירגע. זהו יום מוצלח מאוד ללמידה, להתייעצות ולפעילות לא שגרתית וגם לבילוי תרבותי. עם זאת קצב ההתרחשויות המהיר דורש מכם לגלות יותר ערנות ויכולת קבלת החלטות מהירה. אגב, הצמדות נוגה, כוכב האהבה לאורון שליטכם האסטרולוגי, עשויי לזמן לכם היום מפגש מפתיע עם מישהו מהעבר וזהו בהחלט גם יום מוצלח לאהבה ולחידוש קשרים.

דגים

הראש שלכם נוטה לעקשנות ולהפגנת כוח בתחילת השבוע וגוברת הנטייה שלכם להגיב ממקום רגשי ולפעמים אף בקיצוניות שעלולה ליצור חיכוכים. עדיף שתגלו קצת יותר שליטה עצמית ותנסו להתגמש קצת יותר. התחום הפיננסי עשוי להתעורר והדבר יכול להביא לכם מידע, רעיונות או הזדמנויות מעניינות שכדאי לבדוק לעומקם אולם רצוי גם להתייעץ עם אדם אמין ומנוסה, בטרם תפעלו. מצד שני, הצמדות נוגה, כוכב האהבה לאורון, כוכב ההפתעות והריגושים, עשויה לזמן לכם רומן קצר, מפתיע ומרגש עם מישהו או מישהי מסביבת מגוריכם או מהלימודים.

 

טלה

מסעו של הירח גם היום בבית הזוגיות פותח את השבוע בתחושה נעימה וסלחנית שתעודד אתכם לקדם את ענייניכם בנועם, בגמישות ובשיתוף פעולה עם הסובבים. יתכן שתראו היום הססניים או שתתקשו בקבלת החלטות ולו גם הפשוטות ביותר. עם זאת, לפניכם יום מצוין לשיפור היחסים עם הסובבים בעבודה, ליצירת שותפויות ושיתופי פעולה וגם כדי להפתיע את בני הזוג בהפגנת יצירתיות רומנטית. במקביל, הצמדות נוגה, כוכב האהבה לאורון, כוכב ההפתעות והריגושים, עשויה לזמן לכם הזדמנות פיננסית יוצאת דופן, שרצוי לבדקה היטב בטרם תקבלו החלטה איך להגיב אליה.

שור

השבוע מתחיל ביום שנראה ככל הנראה שגרתי ומוצלח מאוד לקידומם של ענייני העבודה וזאת מכיוון שאתם מאוד מעשיים ויכולים אף לקדם את השינויים שכל כך רציתם שלעשות בעיקר שקשורים לעבודה. כמו כן זה גם יום מוצלח לצאת לסידורים, לעריכת ניקיון או הסדר הכללי שדחיתם, ייתכן שאף תמצאו לפתע משהו שפעם אבד לכם… מצד שני היצמדות נוגה, כוכב האהבה ושליטתכם האסטרולוגית לאורון, כוכב ההפתעות והריגושים, שתתרחש היום בגזרת מזלכם, עשויה להביא לאירוע מרגש ולא שגרתי, אולי איזו היכרות מעניינת, אך היזהרו שהדבר לא יביא למריבה עם אדם קרוב ואהוב.

 תאומים

אתם תתחילו את השבוע כשאתם מלאים באנרגיה רבה, חברותית ותחרותית ובמצב רוח נהדר, עם זאת כדאי שתפעלו בזהירות ולא תמהרו בקבלת ההחלטות החשובות, בעיקר כאלה שנוגעות לענייני כספים. מאחר שיהיה לכם קל יותר להשפיע היום על הסובבים ובכלל זה גם על בני המין השני, הרי שזהו יום מוצלח ליצירת קשרים, לקידום רעיונותיכם וגם למפגש רומנטי קליל ומהנה. מצד שני היצמדות נוגה, כוכב האהבה לאורון, כוכב ההפתעות והריגושים, עשוי להביא למפגש מפתיע עם אדם שפעם אהבתם, או לעודד היכרות מפתיעה ולא שגרתית.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1