חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שני | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שני | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם צפויה לכם היום פגישה מרגשת או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה והחברים, גלו אם הכל יעבור בצורה הטובה והקלה ביום שני! – ההורוסקופ מתעדכן באופן קבוע

גדי

מסעו של הירח במהלך שעות הצהריים לבית התשוקות והיצריות ומיקומה של ונוס, כוכב האהבה בבית המשפחה, יגבירו את הרגשנות ויעניקו גם לנושא הכספי דגש רב בשיקוליכם איך לבלות את חג העצמאות. מסיבה עליזה באווירה ביתית היא בהחלט מתקבלת על הדעת למיקום הכוכבים הזה. אולם תוכלו לנצל וליהנות ממיקום השמש בבית ההנאות והרומנטיקה שמראה שזה גם זמן מצוין להמשיך ולהשקיע באהבה, מה שמתאים מאוד לבילוי תוסס בשניים או בחברת כמה זוגות חברים קרובים.

דלי

זווית הכוכבים מול הירח הבוקר מעולה להתארגנות לחג ולסגירת פינות ועניינים שונים. אולם מצב הרוח ישתפר והלב מתרחב במהלך שעות הצהריים כשהירח יעבור לבית הזוגיות שבמזל אריה. הימים הקרובים מוצלחים גם לבילוי זוגי או להיכרויות ורצוי שתגלו יותר רגישות לצורכי בני הזוג ותתנו עדיפות למאווייהם.

דגים

האנרגיה הקלילה והידידותית שליוותה אתכם בימים האחרונים תלך ויתפוגג לו במהלך שעות הצהריים בעקבות מעבר הירח לבית העבודה והבריאות, מה שיגביר את נכונותכם להתגייס ולעזור בקידום ההכנות לחג. מצד שני אתם עלולים להיות יותר מדי פדנטיים וביקורתיים, מה שיכול לעצבן את הסובבים.

 

טלה

תתכוננו להיות מוצפים היום ברגשנות וחיבור לנוסטלגיה וזיכרונות העבר ונראה שכדאי שתנצלו זאת כדי לקחת מישהו קרוב, או אפילו את המשפחה כולה למקומות שאהבתם. מצב הרוח שלכם ילך וישתפר במהלך שעות הצהריים ואתם תתמלאו בהדרגה באנרגיה מהירה, בהירה, חברותית וזורמת, שתלווה אתכם גם בימים הקרובים. בכול אופן, המשך היום הולך להיות נפלא למפגש חברתי וגם לפעילות רומנטית מרגשת.

שור

יום שיעבור במהרה, ורצוי שתיקחו את הרעננות של שעות הבוקר ואת המרץ שמעניק לכם מיקום הירח כדי לסיים את מכלול הסידורים וההכנות ליום העצמאות. מעבר הירח במהלך שעות הצהריים למזל אריה, ישנה את מצב הרוח שלכם לרגשני יותר, שמתאים לבילוי ערב יום העצמאות בחברת בני המשפחה והחברים הקרובים, לארגון מפגש חגיגי בביתכם, או שתחגגו כמו פעם, בקומזיץ על שפת הים

 תאומים

מסעו של  הירח בבית הכספים ימשיך היום לעורר את נדיבותכם הרבה, לכן כדאי שתמשיכו להיות מחושבים כדי שלא תיסחפו ותחרגו מהתקציב. מעבר הירח במהלך שעות הצהריים למזל אריה, יתאים מאוד לבילוי ערב החג עם חברים, שכנים, חברים לעבודה או ללימודים וגם בחברת קרובי המשפחה ובעיקר עם הדור הצעיר והאנרגטי.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1