חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שלישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שלישי | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה והחברים, גלו אם הכל יעבור בצורה הטובה והקלה ביום שלישי! – מתעדכן מדי יום

גדי

אתם צפויים להנאה רבה במהלך החג, וזאת במידה ותניחו בצד את טרדות היום יום ותשתחררו מהפחדים והעכבות שלכם ותלכו עם הדמיון, הרגשות והיצירתיות. הירח בבית התשוקות והחושניות שבמזל אריה, עשוי לגרום לכם לשדר רגישות, תקיפות וחושניות, או לגרום לכם להיות פגיעים עקשניים, רכושניים, חשדניים או אובססיביים מהרגיל. כך או כך, היומיים הקרובים מצוינים להעמקת היחסים האינטימיים, לשיחות בענייני עסקים ולרומנטיקה מרגשת.

דלי

זהו יום מעולה לשדרוג שיתוף הפעולה ולפעילות זוגית מהנה וגם יום מוצלח להיכרויות חדשות לפנויים והפנויות שביניכם. כדאי שתזמו פעילות מהנה ויצירתית כדי לגוון את דרכי הבילוי האינטימי, ובכלל לא נורא אם היום אתם תוותרו יותר, תהיו נדיבים ולא תתעקשו על כול דבר.

דגים

ביומיים הבאים צפויות רגישויות בריאותיות שונות או הצורך לטפל, לעזור ואפילו להקריב למען אחרים. רצוי שלא תניחו לביקורת המתעוררת בכם או סביבכם, להשתלט ולקלקל את האווירה החגיגית. נראה שעדיף שתשימו היום לב לבריאותכם, תנוחו יותר ותניחו את ענייני היומיום בצד, רצוי שתפגינו יותר איפוק וגם נכונות לסייע לאחרים, ובעיקר תמנעו מלבקר אחרים.

 

טלה

יום נהדר לחגיגות, מלא הנאה שמעולה להתחברות לצורכי ההנאה שלכם ולהחצנת אהבתכם. שיוט הירח בבית ההנאות, היצירה, האהבה והילדים משתלב מצוין עם ריכוז הכוכבים במזלכם וקרוב לוודאי זה יעורר בכם רעיונות יצירתיים ומקוריים, איך ליהנות, לחזר ולבלוט. לכן זה יום נהדר לפעילויות חברתיות, לבילוי משפחות, ליוזמות ספונטניות, משעשעות ויצירתיות בחברת בני הזוג, הילדים והחברים. לפנויים ולפנויות שבניכם תהיה הצלחה ניכרת בכיבוש לבבות.

שור

קחו את היום הזה כדי לקחת פסק זמן מטרדות היומיום ותתפסו קצת שלווה באווירה משפחתית נעימה ואוהבת, אולי אפילו תצאו החוצה לחיק הטבע ותעשו פיקניק טעים וחגיגי שילכד את המשפחה.

 תאומים

היום המהנה הזה מעולה לפעילות משותפת עם אחים ואחיות, חברים או אפילו עם שכנים קרובים. שיוט הירח בבית התקשורת יגביר ביומיים הקרובים את הסקרנות, האנרגטיות ואת הצורך בשיחות מעניינות עם אנשים. אז היו ספונטניים ותפרקו את עודפי האנרגיה בפעילות לא שגרתית כגון, טיולים, פעילות ספורטיבית, גיחות קצרות למקומות שונים, או בפעילות משותפת עם השכנים הכי קרובים לליבכם.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1