חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה והחברים, גלו אם הכל יעבור בצורה הטובה והקלה ביום רביעי! – מתעדכן מדי יום

גדי

כמות האירועים תגבר בשלושת השבועות הקרובים ויהיה לכם קל יותר להיות ספונטניים ולשעשע את הסובבים, בעקבות מעבר מרקורי, כוכב התקשורת והחשיבה לבית היצירה, ההנאות והרומנטיקה. בתקופה זו תוכלו להפגין יותר השראה, שנינות ולהביע את רגשותיכם באופן יצירתי יותר, תוכלו גם לפתח קשרים חדשים בקלות יחסית ואף תקבלו אומץ להופיע בפני קהל.

דלי

מסעו של מרקורי, כוכב התקשורת למזל שור, יגרום לצד הנפשי להפוך לרגשי יותר בשלושת השבועות הקרובים. גם  הקשר עם בני משפחה עשוי להיות חשוב ומשמעותי יותר בעיניכם בשבועיים אלה. מרקורי עשוי גם לעודד אתכם לשתף את הקרובים לכם בתחושותיכם וגם יעורר אתכם להיות רגישים וקשובים יותר למצוקות הקרובים אליכם.

דגים

בשל מסעו של כוכב מרקורי, כוכב החשיבה, התקשורת והניידות, למזל שור, אתם תהפכו בשלושת השבועות הקרובים לסקרניים יותר וקרוב לוודאי שתהיו עסוקים יותר בפעילויות אינטלקטואליות ובתקשורת עם הסביבה. רבים מכם ילקטו  מידע מכל סוג או ואחרים יחושו חוסר מנוחה, אי שקט נפשי, אולי בגלל שקצב ההתרחשויות סביבכם, מואץ יותר. לתלמידים שבניכם מיקום זה עשוי לעזור להצלחה רבה יותר בקליטת חומר חדש ולהצלחה במבחנים.

 

טלה

בחודש הקרוב ייתכנו מצבים של חוסר שקט או עצבנות הקשורים לעניינכם הכספיים, אך עשויים לצוץ גם רעיונות יצירתיים ליצירת רווחים או לחיסכון כספי. מעבר מרקורי, כוכב החשיבה, התקשורת לבית הכספים שלכם יהפוך את העניינים הכספיים לאקטואליים יותר במהלך שבועות אלה, בהם עשויים לצוץ בכם רעיונות יצירתיים ליצירת רווחים או לחיסכון כספי. מצד שני, ייתכנו מצבים של חוסר שקט או עצבנות הקשורים לעניינים פיננסיים, חיכוכים הקשורים לכספים, ותסכולים רגשיים שעשויים לקבל את פיצוים בקניות ורכישות שונות ולפעמים גם מיותרות.

שור

מסעו של כוכב מרקורי למזלכם ישפיע על חשיבתכם, שתהפוך בשלושת השבועות הקרובים למתלהבת, מהירה, קופצנית ולפעמים גם מתלהמת. בתקופה זו יהיו לכם בוודאי הרבה רעיונות מוצלחים ותוכלו לנתח מצבים מורכבים בצורה טובה, אך אתם עלולים לסבול גם ממתח גבוה ומחוסר מנוחה נפשית. אם לא תהיו מאופקים מספיק, אתם עלולים להסתבך בקלות בוויכוחים וחיכוכים עם הסובבים, לכן עדיף שתשקיעו את זמנכם בהרחבת הידע ואת עודפי האנרגיה פרקו בפעילות ספורטיבית. רצוי שגם תגבירו את ערנותכם כשאתם מסתובבים בדרכים.

 תאומים

יכול להיות שתרגישו בזמן הקרוב, חוסר שקט נפשי וקושי לבטא את עצמכם, זה יקרה בעקבות מסעו של מרקורי, שליטכם האסטרולוגי, לבית תת המודע ומצולות הנפש. למעשה, בשלושת השבועות הקרובים אתם עלולים לחוות בלבול מחשבתי וקושי לשתף אחרים במחשבותיכם, אולי מחשש שזה יפעל בסופו של דבר נגדכם. כמו כן זו אינה תקופה טובה לקבלת החלטות חשובות לטווח הארוך, גם לא לעריכת שינויים וגם רצוי שלא תמהרו להאמין לכול מה שאתם שומעים או קוראים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1