חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום רביעי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום חמישי | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה והחברים, גלו אם הכל יעבור בצורה הטובה והקלה ביום חמישי! – מתעדכן מדי יום

גדי

מצב רוחכם יעשה טוב יותר בעקבות מסעו של הירח למזל בתולה, מיקום בו ישהה ביומיים הקרובים. מיקום הירח משפר את היכולות הקוגניטיביות שלכם, לכן החשיבה הופכת נמרצת ורעיונית, יהיה לכם קל יותר לקלוט נתונים ולהבין דברים מופשטים וייתכן שגם תחפשו לעצמכם פעילויות לא שגרתיות. עם זאת הצמדות השמש לאורנוס התזזיתי שתתרחש בבית ההנאות, תגביר את הצורך שלכם בריגושים, תדרבן אתכם להיות יותר מוחצנים ויצירתיים ואפילו מפתיעים ונועזים. ייתכנו היום גם היכרויות מעניינות או הזמנה לא צפויה לאירוע לא שגרתי.

דלי

הפן הפיננסי יודגש ביומיים הקרובים שמוצלחים לעסקים ולניהול כספים. לכן זהו יום מוצלח לבדיקת חשבון הבנק, לפגישה עסקית, או כדי לבקש העלאה או סיוע כספי. מעבר הירח לבית התשוקות וענייני הכספים גורם לכם גם להיות ולהראות מושכים וסקסיים מהרגיל. עם זאת הצמדות השמש לאורנוס התזזיתי יכולה להביא מפגש מפתיע עם מישהו מהעבר או למריבה עם מישהו מבני המשפחה, כנראה בשל משהו מהעבר.

דגים

מסעו של הירח למזל בתולה ידגיש ביומיים הקרובים את כול הקשור למערכות יחסים ויסייע לכם לשפר את שיתוף פעולה עם הסובבים. הדבר מעודד גמישות ונכונות להתפשר, אולם יכול גם לעודד חיזור יתר ואיבוד גבולות בכול הקשור לאהבה. עם זאת הצמדות השמש לאורנוס התזזיתי יכול להביא לכם רעיון מבריק, בשורה מפתיעה מצד קרוב משפחה או בהקשר ללימודים. בכול מקרה מומלץ להיות היום ערניים וזהירים יותר בכבישים.

 

טלה

מסעו של הירח לבית העבודה והבריאות ליומיים הבאים עשוי לעצור קצת את ההתלהבות של הימים האחרונים, בשל העומס הגובר. מיקום זה בדרך כלל ממקד אתכם במילוי חובותיכם ובעיקר בטיפול מסור וקפדן בענייני העבודה, וגם דורש מכם להפגין יותר צניעות, איפוק ונכונות לקחת על עצמכם אחריות. עם זאת היצמדות השמש לאורנוס התזזיתי, יכול להביא הוצאה לא צפויה, או הזדמנות פיננסית מעניינת.

שור

האינטנסיביות הרגשית נרגעת והאופטימיות מתחזקת, זאת בעקבות מעבר הירח למזל בתולה ולגזרה שמתקשרת להנאות, יצירתיות ופרסום, אחד מהמיקומים האהובים עליכם במיוחד. על כן נראה שמצפים לכם יומיים לא שגרתיים בהם תתמלאו באנרגיה רבה ותחרותית שיסייעו לכם להתבלט ואף להגדיל את השפעתכם על הסובבים. עם זאת הצמדות השמש לאורנוס התזזיתי במזלכם, יכול להביא למפנה פתאומי, אולי בשל הזדמנות חד פעמית אולם זה גם יכול לעורר צורך לצאת לדרך חדשה ועצמאית או לזמן לכם מצבים מוזרים ואף לעודד עצבנות ומתח.

 תאומים

הבעת שליטה עצמית וכושר איפוק רצויה מאוד ביומיים הבאים מכיוון שנראה שאתם תהיו הרבה יותר רגישים ופחות רגועים, זאת בעקבות מעבר הירח לבית הרביעי והרגשי. בימים אלה יגבר הצורך בפרטיות וקרוב לוודאי שיהיה לכם נוח יותר באווירה ביתית וזה גם הזמן לטיפול בנושאים הקשורים למגורים או לבני המשפחה. עם זאת הצמדות השמש לאורנוס התזזיתי בבית מצולות הנפש, יכולה לעורר בכם תובנות או זיכרונות שנדחקו למבוכי תת המודע, מה שיכול גם להגביר את חוסר השקט. על כן היו מוכנים לאירועים לא צפויים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1