חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שישי | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה והחברים, גלו אם הכל יעבור בצורה הטובה והקלה ביום שישי! – מתעדכן מדי יום

גדי

מצב רוחכם ממוקד מטרה בתחילת היום ואם לא תמצאו לעצמכם עיסוק מעשי ומועיל אתם עלולים להיות מאוד ביקורתיים ולהתעקש על הפרטים הקטנים והשוליים. תוכלו לנצל זאת הבוקר ולטיפול בנושאים שהוזנחו, לניקיון הבית, למעבר על הניירת ולסידורים שונים, תוכלו גם “להתלבש” על המלתחה ולעשות בה שינוי עונתי . עם זאת מומלץ שתשימו לב גם לבריאותכם ולכן זה אינו היום המתאים לביקור חולים.

דלי

הסופ”ש מתחיל במצב רוח נמרץ וחברותי שראוי לפעילות מהנה וכדאי שתניחו קצת לצד השכלתני ותתחברו יותר לצד הרגשי. זהו יום מצוין לפעילות חברתית או רומנטית, תוכלו גם לנצלו כדי ליהנות מעסוק בתחביבכם, או לפעילויות משותפות עם ילדיכם. מומלץ שתפגינו היום יצירתיות בתכנון הערב ויהיה נחמד אם תפתיעו את בני הזוג בכרטיסים למופע מעניין.

דגים

הערב יהיה מעולה לבילויי ואירוח באווירה ביתית, למפגש בלתי צפוי עם מישהו מהעבר ולביקורים משפחתיים, בעיקר אצל ההורים. הירח שמשייט היום בבית המשפחה יעודד אתכם להציב את המחויבויות המשפחתיות במקום הראשון וארוחה משפחתית באווירה נעימה ימלאו אתכם באנרגיה טובה. אם אתם נמצאים כרגע על פרשת דרכים, או שדברים שטרם נסגרו מהעבר שבים להטריד אתכם, זהו יום מצוין בכדי להתייעץ, ללבן או אפילו רק להיפתח ולפרוק את הדברים שמעיקים עליכם בשיחה רגועה עם הנוגעים בדבר.

 

טלה

אתם אגורים היום באנרגיה תנועתית שמעוררת בכם חוסר מנוחה ולכן אתם חייבים לתת לה מוצא בפעילויות מגוונות, מעניינות ולא ממושכות מדי ובעיקר השאירו לעצמכם את החופש לשנות תוכניות אף ברגע האחרון. יהיה לכם נחמד להתחיל את סוף השבוע בפעילות משותפת עם האחים והאחיות, או במפגש חברים בצהרי היום באיזה בית קפה בעיר, או סתם כדי לטייל בחברותא בעיר.

שור

המימד החומרי בפוקוס אצלכם גם היום והמזל יאיר לכם פנים, מה שעשוי להביא לחלק מכם רעיונות מצוינים איך לעשות יותר כסף. אך אם לא תדעו לספק כיף זה נכון, הוא עשוי להיות מנותב להוצאת כספים ברכישות ובקניות שונות, במטרה לפצות את עצמכם על החסכים. עם זאת, זה בהחלט הזמן לחדש את המלאי אך מומלץ שתקבעו מראש את התקרה לבזבוזים כדי שלא תיסחפו מדי היום.

 תאומים

תמשיכו לאגור היום הרבה מרץ ועידוד ממיקום הירח במזלכם. יום השישי הזה מתאים מאוד לשינוי האווירה ולשבירת השגרה המשעממת, החברים נוטים לפרגן לכם כעת ואם תגלו מספיק פתיחות ונכונות לזרום, הרי שתאפשרו לדברים חדשים להתרחש בחייכם. לעומת זאת מחר בשבת האנרגיות ישתנו והכבדות תגבר ויהיה לכם יותר קשה לנצל את הפוטנציאל.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1