חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הורוסקופ יומי | יום שבת | שמועה מזלות

הורוסקופ יומי | יום שבת | שמועה מזלות

שתפו

להורוסקופ של מחר לחצו כאן

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה והחברים, גלו אם הכל יעבור בצורה הטובה והקלה ביום שבת! – מתעדכן מדי יום

גדי

חילוף האנרגיות יהפך לנעים, חברותי והרמוני יותר, בשל מעבר הירח לבית הזוגיות ושיתופי הפעולה. מיקום הירח יעודד אתכם לגלות ביומיים וחצי הקרובים, יותר גמישות, וויתור ופיוס ולפעול להגברת המשיכה הדדית. על כן, הניחו לבעיות היומיום ונצלו את השבת לחיזוק הקשר הזוגי ותיזמו פעילות משותפת שתכניס קצת עניין לשגרת הזוגיות, אך מה שהכי חשוב, זה שתפרגנו יותר לצד השני.

דלי

מסעו של הירח לבית הבריאות מראה שכדאי שתקפידו יותר על נושא הבריאות, שתו לרוויה ולא יזיק אם תגרמו לסובבים לנקוט באמצעי בטיחות וזהירות. אם אתם בדרך כלל קצת מפוזרים ושוכחים היכן הנחתם חפצים שונים, זהו יום טוב לעשות קצת סדר סביבכם, במגורים, במכונית או במחסן. מצד שני, מצפים שתפגינו כעת יותר מחויבות לענייני המשפחה, זלזול, התחמקות או תירוצים, לא יתקבלו בהבנה.

דגים

אם שהיתם בימים החולפים יותר מדי בבית, זהו בדיוק היום לשנות אווירה, להשתחרר מהכבדות ולהיטען באנרגיות אחרות. מעבר הירח למזל סרטן יעורר ביומיים וחצי הקרובים את בית ההנאות, הילדים והרומנטיקה, מה שיחזק את ביטחונכם העצמי וימלא אתכם בקסם אישי וגם באומץ רב. לפנויים ולפנויות שביניכם, מיקום הירח יגביר את היצירתיות והעזה ואתם עשויים לקבל הצעות די מעניינות לבילוי והכי חשוב, יהיה לכם קל יהיה לשבות את הלב ולהקסים את הצד השני, אם תפגינו יותר קלילות.

 

טלה

על אף שחלקכם עשוי לסבול ביומיים הקרובים ממצבי רוח משתנים ומחוסר יציבות רגשית, מה שיכול לעורר חילופי דברים וביקורת, בניכם לבין מישהו קרוב או מבני המשפחה. נראה כי מיקום הירח בבית המשפחה מתאים מאוד כדי ליהנות מהשבת בחברת האנשים הקרובים ללבכם, בין אם אלו החברים, השכנים או עם בני המשפחה ולא יזיק אם תפגינו יותר יוזמה ויצירתיות ותארגנו ארוחה טעימה או פיקניק אביבי.

שור

מסעו של הירח לבית החשיבה והתקשורת יטעין אתכם השבת באנרגיה סקרנית או תזזיתית שתעורר בכם חוסר מנוחה ולכן אתם חייבים לתת לה מוצא בפעילויות מעניינות ומהנות. היומיים הקרובים מצוינים למפגש קליל עם החברים באיזה מקום מקסים, לבלוי עם הילדים ומומלץ ליזום גם פעילויות משותפות, מהנות ומשעשעות עם האחים והאחיות. רצוי שתהיו מאופקים יותר בהתבטאותכם הלילה ותגבירו את זהירותכם בדרכים.

 תאומים

מסעו של הירח לבית הכספים יבליט ביומיים וחצי הקרובים את הצד החומרי הצרכני שיכול לעודד בזבזנות. מכוון שאתם בעיצומה של תקופת טרום יום ההולדת, אתם עלולים להוציא יותר כספים כדי לפצות את עצמיכם על החסכים הנפשיים. על כן רצוי שתמנעו היום מלהתקרב למרכזי קניות, או שתגבילו מראש את הסכום שאתם מקציבים לעצמכם.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1