חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 10.8.19 – יום שבת

השמועה אומרת...

שתפו

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה ועם החברים, האם הכל יזרום על מי מנוחות או שצפויים קשיים? ההורוסקופ השבועי שלכם

גדי

ישנה נטייה לריבים וויכוחים עם הסובבים אותך. דברים הנאמרים על ידך גורמים לכעס בקרב האחרים, גם אם לא התכוונת לפגוע בהם.לא כדאי לנסות ולהחזיק בשני הקצוות של החבל. אהבה היא לא מצב של ניצחון. עליך לקבל החלטה חשובה השבוע בתחום הרומנטי.הוצאות גדולות צפויות בקרוב. על חלק מהדברים לא ניתן יהיה לוותר והן ישנו משמעותית את מצב חשבון הבנק שלך.מזג האוויר קורץ לך ומזמן אותך לתכנן טיול  בקצה הארץ. הנוף יקסום לך ויהפוך את הטיול לחוויה מדהימה.

[quads id=”1″]

דלי

היחסים עם בני המשפחה טובים והופכים לחבריים יותר. אפשר לתכנן או בילוי משותף באחד הערבים הקרובים.הרומנטיקה תשתלט עליך בתקופה הקרובה. את זוכה להצלחות בתחום הזוגי אך אלה הם קשרים סתמיים שלא יחזיקו מעמד. דווקא האהבה האמיתית שלך היא בלתי ניתנת להשגה. אך לא להתייאש תמיד יש הפתעות בחיים.הגוף שלך מגיב טוב לצמחי מרפא. כדאי להקפיד לשתות תה צמחים ולא לצרוך כמויות גדולות של קפאין.לאחרונה יש צורך לבלות עם בני המשפחה. אפשר לתכנן פיקניק ולשנות אווירה ביחד.

[quads id=”5″]

דגים

העייפות שהשתלטה עליך מתמתנת בימים הקרובים, אבל כדאי להמשיך ולקחת את הדברים באופן רגוע.קשר חדש שחשבת שיוביל אותך רחוק נראה כאשליה. דברים שוויתרת עליהם למענו נראים כעת מושכים יותר, ויהיה ניסיון לבדוק אם עוד יש מקום לחזור זה לזו.בימים הקרובים התחושה היא של שיפור ניכר בבריאות ובחוזק הגופני.קיימת אפשרות לטוס לחו”ל. כדאי לבדוק את לוח החופשות ולתכנן מועד קרוב כדי לנצל את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניך.

[quads id=”10″]

טלה

הדאגות הרבות שפקדו אותך לאחרונה יעלמו בקרוב בעזרתו של אדם חדש שייכנס לחייך. חשוב לשמור על ראש פתוח אך גם להיזהר ולא להתפתות לכל דבר שאומרים לך.הרומנטיקה באוויר גם מחוץ לבית, והשירים ברדיו מוסיפים לאווירה החיובית.רצוי לשתות יותר מים ופחות משקאות ממותקים או מוגזים. שמירה על הבריאות רק תעזור לך בהמשך.ביקור של חברים קרובים יביא עמו סיפורים על חוויות מהטיולים האחרונים שלהם. זה יעשה לך חשק ללכת בעקבות אותם יעדים.

[quads id=”1″]

שור

הכוכבים משפיעים עליך וגורמים לך להרהורים רבים בחברים שמזמן לא ראית.קשר שעמד להסתיים חושף את הצדדים היותר טובים שלו ומעלה בך תהייה האם היה נכון לשים אותו במבחן.קיימת נטייה לבזבז כסף בלי פרופורציות. רצוי לעצור זאת במהרה ואפילו כדאי לחסוך כסף למקרי צורך בעתיד.החלטה לקחת פסק זמן ומנוחה קלה באמצע היום תעזור לך לשמור על בריאות כללית טובה יותר. יש לשמור על הגוף שלך כעל מקדשך הפרטי.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות