חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 6.8.19 – יום שלישי

השמועה אומרת...

שתפו

גדי

השבוע הקרוב יביא עמו היכרויות חדשות ומעניינות שיפתחו בפנייך רעיונות חדשים, יתכן שבעקבות כך תקבלי החלטות שיביאו לשינוי משמעותי בחייך.הרומנטיקה חוזרת אט אט לעולמך הזוגי אבל עדיין לא לגמרי שם. ארוחת ערב רומנטית ושליווה תוכל לקדם את הדברים.הוצאות גדולות צפויות בקרוב. על חלק מהדברים לא ניתן יהיה לוותר והן יפגעו משמעותית בחשבון הבנק שלך.האופוריה שבה חשת במקום העבודה מתפוגגת , אבל עדיין התחושות חיוביות וכדאי לשמר אותן כך לקראת תקופות קשות יותר.

[quads id=”1″]

דלי

הימים הקרובים  יתאפיינו בקושיי לקבל החלטות. אפשר להתייעץ עם חברים אבל בסופו של דבר רצוי שתסמכי על עצמך ותקשיבי לתחושות הבטן שלך שאף פעם לא מטעות אותך.הרומנטיקה תהייה באוויר בימים הקרובים וכל מחווה קטנה את עומדת לקבל בהתרגשות, מצב הרוח הכללי מצוין.נטייה להגזים בהוצאות ולערער את המצב הכלכלי. למרות שהמצב הכלכלי שהנראה מבטיח, צריך להמשיך ולהיות זהירה.האנרגיות שלך טובות ועוזרות לך בעבודה, אך לא כדאי לעבוד קשה מדי. הלחץ בעבודה עלול לגבור בימים הקרובים, וכדאי לך לשמור כוחות להמשך.

[quads id=”5″]

דגים

דאגות בנושאים עשויות להטריד את מנוחתך השבוע, כרגע נראה שהדברים אינם כפי שתכננת אך בקרוב העניינים יירגעו ויסתדרו מעצמם.קשרי ידידות של בני הזוג מתחילים לקבל תאוצה ולהשפיע על הקשר. לא כדאי לייחס להם חשיבות או משמעות שאינה קיימת ולהרוס את מה שנבנה.בתחום הכספי הדברים מתחילים להסתדר, כספים יגיעו ממקומות לא צפויים ויסייעו לחשבון הבנק להתאזן.הימים הקרובים לא קלים וכדאי להוריד פרופיל במקום העבודה, במיוחד לקראת סוף השבוע.

טלה

העמסת על עצמך יותר מידי בחודשים האחרונים ועשית הכל לבדך. בימים הקרובים אפשרי לעצמך לנוח.מהפך רגשי שעובר חבר קרוב משפיע עליך, אבל בימים הקרובים שום דבר לא יכול להזיז אותך מהאהבה שלך בבית.לא כדאי לערב חברים עם עסקים. הצעה להשקעה מצד חבר קרוב תעלה על הפרק, אבל הסכום שאותו תתבקשי להשקיע אינו בנמצא.כדאי להתקרב לאנשים הנכונים ולהתרחק מאלה שאינם רוצים בטובתך, בכל הנוגע למקום העבודה שלך. זה זמן טוב לנקוט בזהירות.

[quads id=”10″]

שור

יש לך הרגשה שעול כבד מוטל על כתפיך. לכולם יש ציפיות ממך, ולך יש חשש שלא תוכלי לעמוד בהן ותאכזבי את כל מי שתולה בך תקווה.מערכת יחסים אינטימית שהחלה לפני כחודש נראית כרגע שטחית למדי. חוסר התיאום בינך לבן הזוג יביא בסופו של דבר לניתוק הקשר.השקעות כלכליות אינן מתאימות בתקופה זו. עדיף להשאיר את הכסף בחשבון ולהיות מוכנים להוצאות שעומדות גדול בזמן הקרוב.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות