חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 9.8.19 – יום שישי

השמועה אומרת...

שתפו

האם צפויה לכם פגישה מרגשת השבוע או שאולי תצטרכו להשקיע יותר בעבודה? ומה לגבי היחסים עם המשפחה ועם החברים, האם הכל יזרום על מי מנוחות או שצפויים קשיים? ההורוסקופ השבועי שלכם

גדי

מפת הכוכבים משתנה ומעידה על שינוי שעתיד להתרחש בחייך, כתוצאה מכך הרגשות שלך סוערים. חשוב לשמור על פתיחות ולנהוג בזהירות.יש לך ציפיות גדולות ממערכת יחסים שנראית כחסרת מוצא. נראה שהקשר הזו עלול רק לפגוע בך, עליך להמשיך הלאה.הוצאות גדולות עומדות לפניך אבל כעת יש לך יכולת לשלם עבורן. למרות שהמצב הכלכלי טוב כדאי להתמקד במה שצריך ולא לפזר כספים ללא צורך.האווירה במקום העבודה חיובית ויש לך עדיין רצון להשקיע ולהתקדם. פרויקטים מורכבים דורשים תשומת לב מיוחדת.

[quads id=”1″]

דלי

יש לך בימים אלו נטייה לריב ולהתווכח עם הסובבים אותך. דברים הנאמרים על ידך גורמים לכעס בקרב האחרים, גם אם לא התכוונת להעליב אותם.קשר רומנטי לא מחייב שהעסיק אותך לאחרונה יתגלה כרציני, והאפשרות למיסוד אותו הקשר תעמוד בפנייך. כדאי לתאם ציפיות לפני שתתמסרו לחלוטין.הביטחון שלך במצב הכלכלי עלול להוביל לפזיזות ובזבוז כספים.הקריירה שלך עומדת בסימן שאלה ושינויים עומדים באויר. זה הזמן לקבל החלטות ולברר עם עצמך אם את רוצה לשנות מקום עבודה או לעבור למשרה אחרת במקום הקיים.

[quads id=”5″]

דגים

שינויים שמתחוללים בסביבה הקרובה משפיעים עליך לטובה והיכרות עם אנשים חדשים הופכת את החיים למעניינים יותר. שכן חדש יהפוך בקרוב לחבר.אהבה חדשה נראית באופק. לא כדאי לתלות בה ציפיות גבוהות בשלב הזה, אלא לתת לדברים להתפתח בקצב טבעי.צפויה תקופה לחוצה כלכלית, ורצוי לא לבזבז כסף כשאפשר לחסוך.מתח ביחסים שלך עם הממונים עליך משפיע על יכולותיך לתפקד בעבודה. חופשה קצרה יכולה לעזור לך להתמקד מחדש ולחזור למסלול.

[quads id=”10″]

טלה

העייפות שהשתלטה עליך תתמתן בימים הקרובים, אבל כדאי להמשיך ולקחת את הדברים באופן רגוע ולא לחזור להעמיס על עצמך יותר מדי.איתותים של חיזור נשלחים אליך מכיוונים שונים. הצדדים החזקים שלך מאד בולטים בימים אלה.סביבת העבודה שלך משדרת אמפתיה וכתוצאה מכך את מלאת מרץ ומוטיבציה להיערך לקראת פרויקטים חדשים שאת עומדת להתחיל.הגוף שלך זקוק למנוחה. בימים הקרובים רצוי להרבות בשתיה ולאפשר לו להתאושש.

[quads id=”1″]

שור

לאחרונה חל שיפור בהרגשה הכללית שנובע מחידוש מאגר האנרגיות שלך. המרץ והכוחות שבים אליך ונראה כי שום דבר לא יעמוד בדרכך להצלחה.הקשר הזוגי מעורער מעט אבל הוא מספיק חזק כדי שלא להתפרק. צריך לזכור שבקשר זוגי הדברים לא יכולים להיות “שחור או לבן”.בימים הקרובים כדאי להתחשב במצבך הפיננסי ולא לפזר כספים שלא לצורך. התנהלות אחראית תועיל בטווח הארוך. המצב צפוי להשתפר בקרוב.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות