חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רוצים להיות הורים לדוגמא? טיפים לחינוך בצורה הכי טובה!

רוצים להיות הורים לדוגמא? טיפים לחינוך בצורה הכי טובה!

השמועה אומרת...

שתפו

רוצים להיות הורים לדוגמא? טיפים לחינוך בצורה הכי טובה!רוצים להיות הורים לדוגמא? טיפים לחינוך בצורה הכי טובה!

הורים רבים מחפשים את השיטה הנכונה שתעזור להם לחנך ולפתח את ילדיהם בצורה הכי טובה, ואין ספק שמדובר במשימה לא פשוטה. אחת משיטות גידול הילדים שכדאי לכם להכיר היא הורות חיובית, הדוגלת בבניית כבוד הדדי ביניכם לבין ילדכם. דבי גודפרי, סופרת ומומחית לשיטה זו, מגדירה אותה כדרך לחנך ילדים מבלי לשבור את רוחם; בריטני מקייב, מומחית להתפתחות ילדים ואם לשניים, טוענת שהורים שמכבדים את ילדם לא מתייחסים אליו כאל רכוש, אלא כאדם עם רגשות ויכולת לחשוב ולשפוט מצבים כראוי.

[quads id=”5″]

בשל כך, גישה זו מתמקדת במתן מענה לילד על שאלות שעולות בנוגע למצבים שונים ובהסברים אודות המתרחש מסביב, כאשר ההורה משמש דמות לחיקוי. כדי שתוכלו ליהנות מתועלותיה של שיטה זו, אתם מוזמנים ללמוד 11 טיפים של מקייב להורות חיובית, שיעזרו לכם לחנך ולפתח את ילדכם.

אספנו עבורכם טיפים נהדרים ומיוחדים לחינוך ילדכם בצורה אחרת

1. הקפידו על השלכות הגיוניות

כאשר ילדים עושים פעולה כלשהי עם תוצאה שלילית, חשוב שהם יכירו את ההשלכות שלה – בין אם הן טובות או רעות. בנוסף, חשוב שההשלכות שאתם מטילים על המעשה יהיו הגיוניות ובעלות ערך ממשי, מכיוון שהן נועדו ללמד אותם שיעור חשוב לחיים ולא רק לפתור מקרה מסוים.

דוגמאות מעולם ההורות החיובית

[quads id=”10″]

אם ילדכם לא סידר את חפציו בתום שעת משחק כפי שהוא אמור היה לעשות לאחר קבלת הוראות מדויקות ואזהרה, אמרו לו שכתוצאה מכך צעצועיו מוחרמים למשך יומיים או פרק זמן קצר דומה. לחלופין, אם הוא הכאיב לאחר, למדו אותו שאסור לעשות דברים שכאלו ועליו לעזור למי שהוא פגע בו להרגיש טוב יותר, לדוגמה, להצמיד קרח למקום הדואב או להביא לו פלסטר. תגובה שכזו תעזור לו להבין כיצד צריך להתנהג בחיים.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות