חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האירועים המשפחתיים החינמיים האלה יעסיקו אתכם בחופשת הפסח

השמועה אומרת...

שתפו

אירועי פסח ללא תשלום בכל רחבי הארץ

אירועי פסח של קק”ל

קרן קיימת לישראל מזמינה את כולכם למגוון אירועים מיוחדים וסיורים מודרכים ביערות ובפארקים השונים בכל רחבי הארץ. בין התאריכים 21-25 לאפריל, תקופת חול המועד, תוכלו להשתתף בשלל טיולים, אירועים ופעילויות – כמו למשל “מנווטים ביער בלי וויז” הכוללת מפות וחידות ביערות קק”ל; ערב שירה באגמון החולה, המוקדש לפרידה מהעגורים בעונת הנדידה; פעילויות “חפש את המטמון” ועוד רבים וטובים. רוב הפעילויות שמציעה קק”ל הן ללא תשלום ומתאימות לכל הגילאים כך שתוכלו לצאת אל הטבע גם עם הזאטוטים הקטנים. למידע נוסף היכנסו לאתר של קרן קיימת לישראל.

פסטיבל מפה ומצה

[quads id=”5″]

משרד התרבות והספורט בשיתוף המועצה לשימור אתרי מורשת מזמינים אתכם ואת בני משפחתכם זו השנה הרביעית לאירועי “מפה ומצה”. אירועים אלו הם חגיגה משפחתית חווייתית ב-12 אתרי מורשת, בכל הארץ, בין התאריכים 23-24 לאפריל והכניסה אליהם חופשית. בכל אתר המבקרים ייהנו מפעילות מיוחדת וייחודית שתספר את הסיפור של האתר עצמו בעזרת סיורים, מספרי סיפורים, מופעים לכל המשפחה, מפגשי סופרים, הצגות לילדים, סדנאות יצירה, הפעלות מחזור ופעילויות מלאכות קדומות. למידע נוסף היכנסו לאתר של אירועי מפה ומצה.

פסח ישראלי באשכולות

פורום מרכזי סיור ותודעה ישראלית, אשר נקרא “אשכולות”, מציע למבקרים סיורים מודרכים, טיולים ופעילויות למשפחות בחופשת חג הפסח. בין התאריכים 21-23 לאפריל תוכלו לבקר באחד מ-30 מוקדי הפעילויות של אשכולות – אך דעו כי חשוב להירשם אליהם מספיק זמן לפני, מפני שמספר המקומות מוגבל. החל מסיורים באזור עמק האלה, דרך הגולן, אילת, יערות ישראל, ועוד סיורים עירוניים בירושלים, לוד, צפת ועוד – בפסח הקרוב אתם ומשפחתכם תיהנו מחוויה מיוחדת במינה. להרשמה ופרטים נוספים על כל מוקד יש להיכנס לאתר של אשכולות.

האירועים המשפחתיים החינמיים האלה יעסיקו אתכם בחופשת הפסח

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות