חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האירועים המשפחתיים החינמיים האלה יעסיקו אתכם בחופשת הפסח

השמועה אומרת...

שתפו

החוויה הצ’רקסית בגליל

במהלך חול המועד התרבות הצ’רקסית המיוחדת נחשפת במלוא תפארתה והדרה ואתם תוכלו לקחת בזה חלק. בין התאריכים 24-27 לאפריל ייערכו סיורים מודרכים הכוללים ביקור במוזיאון מרכז מורשת הצ’רקסים לצד פעילויות של סדנאות בישול צ’רקסיות אותנטיות והפעלות לילדים. הסיורים מתקיימים בכפר כמא ובריחניה וכדי לקבל את כל המידע שאתם צריכים על מנת לבחור את הטוב בשבילכם, מומלץ להיכנס לאתר התיירות של כפר כמא ולקרוא עוד בנושא.

[quads id=”5″]

פסטיבל הפיסול “אבן בגליל” באגם מונפורט

פסטיבל הפיסול המיוחד “אבן בגליל” יציין בפסח הקרוב את שנתו ה-29 סביב נושא החדשנות. אל הפסטיבל יגיעו 8 פסלים מכל רחבי העולם והם יעבדו על פסלים חדשים מול הקהל שבמקום. בנוסף, כחלק מהפסטיבל תוכלו ליהנות מהופעות של הזמרים מוקי וסאבלימינל, לצד קרקס ומופעי קסמים לכל המשפחה, בילוי חוויתי בסימולטור טיסה, שוק מזון, משאיות אוכל וסדנאות יצירה. הפסטיבל ייערך בין התאריכים 21-23 לאפריל ובין השעות 10:30-22:00, ובמקום תהיינה פינות שיתאימו גם לילדים הקטנים יותר. למידע נוסף על הפעילויות בפסטיבל תוכלו לקרוא בעמוד הפייסבוק של עיריית מעלות תרשיחא.

פסטיבל הזעתר בחוות דרך התבלינים

[quads id=”1″]

בשדות בית לחם הגלילית מקבלים את האביב וחג הפסח עם שמונה ימים של פסטיבל חקלאי שסובב סביב צמח הזעתר. צמח זה מגיע לשיא תפארתו בתקופה זו ובמקום חוגגים זאת עם שפע של פעילויות חקלאיות המתאימות לכל בני המשפחה. בין התאריכים 20-27 לאפריל ובין השעות 10:00-17:00 (פרט ל-25-26, אז המקום ייסגר בשעה 15:00) תוכלו ליהנות ממתחם שוק תבלינים, מתחם קולינרי, כתבי חידה, סיורים רגליים לשדות התבלינים וערוגות הזעתר, מתחם בועות סבון, מאהלים מוצלים, מופעי מספרי סיפורים וכן סיורים בטרקטורים וסדנאות זעתר בתשלום סמלי. הכניסה אל המקום חופשית וחלק מהפעילויות בתשלום, לכן מוטב לברר פרטים נוספים בטלפון 073-7823013.

האירועים המשפחתיים החינמיים האלה יעסיקו אתכם בחופשת הפסח

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות