חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 4.8.19 – יום ראשון

השמועה אומרת...

שתפו

תאומים

דברים רבים מטרידים אותך בתקופה זו, בעיקר בנושא הבית והמשפחה. מישהו מבני המשפחה זקוק לעזרתך וחלק משמעותי מזמנך מוקדש לו.הימים הבאים יהיו מלאים במתח בבית והזוגיות תיפגע מהערות עוקצניות מיותרות. כדאי לגלות התחשבות וסובלנות כלפי בן הזוג.טיפול נכון ברגשות הוא המפתח המרכזי לבריאות שלך.טיולים לאזור מרוחק מהבית אינם מתאימים כעת. אפשר לתכנן גיחות יומיות למקום קרוב עם חברים טובים.

[quads id=”1″]

סרטן

התלבטויות והיסוסים יאפיינו את התקופה הקרובה. ההחלטה שעלולה לשנות את חייך עומדת בפניך וגורמת לך לאי שקט.מערכת יחסים ארוכה תסבול משינויים לרעה, אף על פי שהקשר מבוסס על הערכה הדדית וכנות, משהו חסר ביחסים וגורם לך להרגשה של בדידות. פרידה נראית באופק.התאוששות כללית ותחושת רעננות יובילו לרצון לצאת לחיק הטבע ולטייל.זה זמן טוב לתכנן טיול משפחתי לקיץ הבא. כדאי לחשוב מראש ולחסוך כסף כדי להפוך את החוויה לחיובית.

[quads id=”5″]

אריה

ישנם דברים רבים שאת רוצה להספיק לעשות אך נראה שהזמן עובר במהירות. האמביציה שלך מאד גבוהה וברצונך להספיק לעשות הכל ולא לוותר על דבר, תכנון לוח זמנים מפורט יאפשר לך לעמוד בכל היעדים.מחשבות על בגידה מעסיקות אותך עקב הכרות עם אדם חדש. מערכת היחסים שלך טובה והיא בהחלט לא תמשיך להתקיים אחרי משבר אמון.המצב הבריאותי של חברים קרובים מאפשר להם להצטרף אליך לפעילות ספורטיבית שתכננתם יחד.זה זמן מתאים לתכנן טיול עם כל בני המשפחה.

בתולה

בתקופה הקרובה יעברו עליך שינויים שיגרמו לך לרצות לעשות הכל ולא לוותר על דבר. כדאי לעשות את הדברים לאט כדי לאפשר לעצמך להחליט מה מהשינויים את מאמצת ועל מה את מוותרת.הפרידה האחרונה שעברת עדיין מעיקה עליך, וגורמת לך להחמיץ הזדמנויות לקשרים חדשים. כדאי לצאת ולבלות, להכיר אנשים חדשים ולשכוח מהעבר.ההרגשה הפיזית שלך אמנם השתפרה השבוע אבל מתח ועצבים רק יפגעו בה.טיולים ייאלצו להידחות. השבוע זה לא זמן מתאים לעסוק בתכנונם ודברים אחרים מעסיקים אותך. הנופש ייאלץ לחכות.

[quads id=”10″]

מאזניים

הרצון לעזוב את הכל ולהתחיל מההתחלה חוזר. תחום התעניינות חדש, היכרות עם אנשים או אפילו טיול קצר, יכול לספק את הצורך העז בשינויים.קשר חדש שחשבת שיגיע רחוק נראה כאשליה. דברים שוויתרת עליהם למענו נראים כעת מושכים יותר, ויהיה ניסיון לבדוק אם יש אפשרות לחזור אל בן הזוג שעזבת.זמן טוב להתחיל להתעורר מוקדם בכל בוקר ולצאת לריצה קצרה או הליכה מהירה. הרגל כזה יפתח את יומך בצורה הטובה ביותר וימלא אותך באנרגיה חיובית.

[quads id=”1″]

עקרב

הכריזמה שלך בשיאה בימים אלה וכדאי לנצל אותה כדי להשיג דברים שלא העזת לבקש בעבר.הרומנטיקה באוויר גם מחוץ לבית. שירים שאת שומעת ברדיו מוסיפים לאווירה החיובית. הקשיבי למילים, בחלקם תמצאי סימנים לעתיד לבוא.הפרזה באכילת ממתקים ומאכלים עתירי פחמימות תזיק לך ותגרום לתחושה של בחילה. כדאי לחזור לתזונה בריאה יותר.סוף השבוע הנוכחי לא מתאים לנסיעות וטיולים, למרות הרצון לצאת עדיף להישאר בבית, בחיק המשפחה.

קשת

תחושה של שחרור, שמחה ואופטימיות תלווה אותך היום, ובכל הימים הקרובים.קשר שעמד להסתיים חושף את הצדדים היותר טובים שלו. הימים הקרובים יאפשרו לכם לבנות את הקשר מחדש ולהעלות אותו על מסלול טוב יותר.ישנה הרגשה כללית לא טובה. נחוצה תוספת אנרגיה אחרי התקופה המתישה שעברה עליך. השבוע יהיה די קשה, מצב הכוכבים השבוע מיטיב לבטא קשיים אלו.זה זמן טוב להרחיב אופקים. הנטייה שלך ללמוד דברים חדשים מובילה אותך לבחירת יעדים לא שגרתיים שיוסיפו לידע שלך ולחוויות מתרבות שונה ומרתקת.
<

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות