חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 4.8.19 – יום ראשון

השמועה אומרת...

שתפו

גדי

הרצון לעזוב את הכל ולהתחיל מההתחלה בוער בך רצוי לא לקפוץ למים מהר מדי ולבדוק אם לא מדובר בתחושה אמתית או בצורך רגשי אחר.היחסים הרומנטיים שלך מעוררים קנאה, אבל לא כדאי להתבלבל ולא להתייחס אל בן הזוג כמובן מאליו. חשוב להימנע מהערות ציניות.התזונה הלקויה שלך ועלולה לגרום להישנות של מחלה או לכאבי ראש. חשוב שתנצלי את השבת למנוחה ותקפידי על שתייה מרובה של מים.ביקור של חברים מחו”ל יעורר בך רצון לחזור איתם ולבקר במדינה שבה הם גרים.

[quads id=”1″]

דלי

יש לסמוך רק על עצמך ולא על אחרים. גם אם הסובבים אותך רק רוצים בטובתך, בימים הקרובים עזרתם עלולה להזיק.ידיעות שתקבלי במפתיע ישפרו מאד את מצב רוחך.לחץ בתוך מערכת היחסים שלך מתחיל להיות מוגזם בעיניך. יחד עם זאת, רצוי לא לנהוג בפזיזות ולחשוב היטב לפני שתגיבי לשאלות שאת מתבקשת לענות, ולפני שתקבלי החלטה.מצבך הגופני ישתפר משמעותית בימים הקרובים ויתרום גם הוא לשיפור במצב הרוח.ביטול מפתיע של נסיעה עם חברים, מאפשר לך ליהנות מחופש עם עצמך.

[quads id=”5″]

דגים

ההרגשה הכללית עומדת בפני שינוי לטובה בימים הקרובים וכך גם מצב הרוח. הכוחות שלך שבים אחרי שבתקופה האחרונה לא היית במיטבך. גם בלימודים ניתן לראות שיפור.מחמאות שמורעפות על החצי השני שלך גורמות לך לחשוד כי משהו חומק מידיך. עדיף לפרגן ולתמוך, ולא כדאי להיכנס לריבים מיותרים או לחשדנות.עייפות רבה הצטברה בשבועות האחרונים, כדאי לחשוב על חופשת מנוחה.שינוי שגרה דרוש לך על מנת שלא להיכנס לחיכוכים וריבים עם האנשים הקרובים אליך. כדאי לנסוע לכמה שעות של רוגע באזור שקט.

[quads id=”10″]

טלה

השבוע הקרוב עומד להיות בסימן של נוסטלגיה. חברים מן העבר חוזרים שוב לחייך והנטייה היא לראות הכל דרך משקפיים ורודים.שקרים מתחילים לעלות על פני השטח ומשפיעים על האמון במערכת היחסים שלך. עדיף תמיד לומר את האמת ולהתמודד עם התוצאות שיגיעו.כאבי הראש שפקדו אותך לאחרונה מתחילים להתמתן. שתייה מרובה של מים תעזור להם לחלוף לגמרי, כדאי להמתין עוד מספר ימים לפני שתחזרי לעסוק בספורט.אדם קרוב יציע לך להצטרף אליו לטיול קצר. שינוי מרענן בהחלט עשוי להועיל עימך.

[quads id=”1″]

שור

העתיד נראה כבלתי צפוי והרגשת חוסר ביטחון לגבי המצב גורמת לך לחוסר מנוחה. בקרוב מאוד תשתפר ההרגשה והמזל יתחיל להאיר פנים.זמן טוב לבחון את הקשר הזוגי ולבדוק היכן ניתן לשפר. לא כדאי לשבור את הכלים ועדיף להשאיר פתח לשיחה כנה.בקרוב תשתפר התחושה הפיזית הרעה שתקפה אותך בימים האחרונים. מיחושים בגוף ייעלמו ותחושת חיוניות תאפיין את הימים הקרובים.כדאי לתכנן את הטיול הבא שלך זמן מה מראש, תכנון נכון יביא לטיול מוצלח.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות