חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 5.8.19 – יום שני

השמועה אומרת...

שתפו

תאומים

הצורך הגדול בשינוי צובר תאוצה בימים הקרובים. נראה שבזמן האחרון חייך עמדו במקום ולכן את רוצה לצאת מהשגרה.המשבר שאיים על מערכת היחסים חלף, עתה הדברים יתחילו לעבוד בצורה יותר טובה והזוגיות פורחת. כדאי לנסוע לטיולים משותפים, כך תהיה הנאה מרגעים קסומים של אינטימיות ואהבה.אנשים בסביבת העבודה ינסו לקחת קרדיט על עבודה שבצעת, יש לשמור על ערנות. המתח בעבודה עלול להגיע לשיאו ולבוא לידי ביטוי במריבה. רוב הסיכויים שידך תהיה על העליונה.

[quads id=”1″]

סרטן

האימפולסיביות שמאפיינת אותך פוגעת דווקא באנשים החשובים לך ביותר.בן הזוג שהכרת לא מחפש מערכת יחסים ארוכה. כרגע כדאי רק ליהנות אחד עם השני ולא  לערוך תכניות לטווח הארוך. חשוב שתאפשרי לדברים לזרום באופן טבעי.יש לך נטייה להתנהג בפזרנות, כדאי לעצור הוצאות  מיותרות בימים הקרובים.במקום העבודה יש מי שמקנא בך ומנסה לפגוע בך. חשוב לפקוח עין.ימים מתוחים מחלישים את הגוף. רצוי לתת לנפש לנוח, כדי לשקם את התחושה הכללית.

[quads id=”5″]

אריה

זה אינו זמן טוב לחולל שינויים קיצוניים. יותר מדי אקשן יגרום לך לקבל החלטות שגויות. קחי אויר ותני לשגרה לקחת חלק בחייך.קשר שהחל לאחרונה מתחיל לצבור תאוצה. לא כדאי למהר, יש לקחת את הזמן וליהנות מההתרגשות של תחילת הקשר.הלחץ הכלכלי נמשך, אבל אפשר לראות את האור בקצה המנהרה. קצת אורח רוח והכל ישתנה לטובה.זה אינו זמן טוב להתערב בעבודתם של אחרים. גם אם כוונתך טובה, יש כבר מי שמגדיר אותך כביקורתית ומתחיל לצבור מטען רגשי שלילי כלפיך.

[quads id=”10″]

בתולה

בעיות שהטרידו אותך לאחרונה נפתרות, והתקופה הקרובה תתאפיין בהקלה ובאנרגיה חיובית.קשרים מן העבר מאותתים שוב, וכאילו חשים את האנרגיות החיוביות שאופפות את הימים הקרובים. יתכן שתחזרי לקשר זוגי עם מי שמעולם לא האמנת שקיימת אפשרות כזו.מצבך הכלכלי משתפר והתחושה היא כי אפשר לשחרר את החגורה. במהלך השבוע אפשר יהיה להרגיש ירידה במתח שליווה אותך לאחרונה.חשוב לזכור כי הממונים עליך במקום העבודה הם מקבלי ההחלטות. עדיף לגבש עמדה לפני שניגשים אליהם בדרישות או בקשות.

מאזניים

מצב הרוח שלך מצוין, ומשפיע גם על הסובבים אותך. חברים שהכרת לאחרונה ירצו בחברתך וזה גם זמן טוב לארגן מפגש עם חברים מהעבר.המערכת הזוגית במשבר, שני הצדדים נוטים לחוש לא בטוחים ולא משוכנעים בקשר.הוצאות גדולות צפויות לך בימים הקרובים, כעת המצב הכלכלי טוב ואפשר לקנות מה שצריך. עם זאת לא צריך לבזבז כספים שלא לצורך.היכולת שלך להתנתק ולהתמקד בסביבה רועשת עשויה להועיל לך בזמן הקרוב במקום עבודתך הלחוץ.

[quads id=”1″]

עקרב

בימים הקרובים יתעורר בך רצון להרחיב אופקים וללמוד דברים חדשים.שקרים שגרמו בעבר למשבר בזוגיות עולים שוב על פני השטח ומזכירים צדדים פחות נעימים בקשר הרומנטי. הנטייה שלך לחשוש משיניים עלולה להשפיע על היכולת לקבל את ההחלטה הנכונה.המצב הכלכלי שלך טוב והמתח שהיית בו לאחרונה בשל בעיות כספיות נעלם כמעט לגמרי.הצעות עבודה חדשות שעמדו על הפרק נראות כרגע לא בטוחות. עם זאת התחושה במקום העבודה הנוכחי חוזרת להיות טובה ויתכן שהמשבר כבר מאחוריך.

קשת

נושאים רבים ולא פתורים שהטרידו אותך עד לא מזמן יסתדרו מעצמם בקרוב. תמיד כדאי לזכור שהזמן הוא התרופה הטובה ביותר לכל בעיה.יום טוב לצאת לבלות ולפרגן לעצמך מתנה. מבטים מצד בני המין השני לא יחמקו מעיניך היום, וישמרו על מצב רוחך המרומם.המצב הכלכלי מתחיל להתערער, ובימים הקרובים לא כדאי לבזבז כסף.בימים הקרובים יורגש לחץ במקום העבודה שישפיע על המהלכים שלך. רצוי שתהיי זהירה ותבחני כל מהלך בשבע עיניים.
<

המשך הכתבה בעמוד הבא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות