חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורוסקופ יומי 5.8.19 – יום שני

השמועה אומרת...

שתפו

גדי

יש לך נטייה לריבים וויכוחים עם הסובבים אותך. דברים הנאמרים על ידך גורמים לכעס בקרב האחרים, גם אם לא התכוונת לפגוע בהם.את צפויה להתאהב באדם שייכנס לחייך באופן מפתיע, גם אם זה קורה במהלך מערכת יחסים קיימת. כדאי להבין שמדובר במשהו חולף.הוצאות בלתי צפויות מפתיעות אותך בזמן שיש כסף בכיס אבל הוא לא לגמרי פנוי. כדאי להתנהל בזהירות רבה לפני שמוציאים כסף.לחץ מצד בני משפחה עומד מול הצורך לעבוד שעות נוספות בעבודה, ועליך לקבל החלטה. הממונים עליך בוחנים אותך.

[quads id=”1″]

דלי

בימים הקרובים תהיה לך תחושת שליחות ונטייה לחפש את אלה שזקוקים לעזרה. היכולת שלך להקשיב נתפסת כנכס בעיני חבריך.קשיים בזוגיות משפיעים על הלך הרוח שלך. הדברים עשויים להשתפר אבל אלה הם ימים של בלבול והאשמות הדדיות.בימים הקרובים  לך צפויות לך לא מעט הוצאות קטנות שיצטברו לסכום לא מבוטל. חשוב להימנע  מהוצאות שאינן הכרחיות.ביקורת מצד אנשים שעובדים איתך גורמת לך לאי נוחות. הנטייה שלך להאשים אחרים גוברת. עליך ללמוד לקחת אחריות על מה שתחת אחריותך.

[quads id=”5″]

דגים

תוכניות מדע מרתקות אותך לאחרונה ופותחות פתח לתחומי עניין חדשים. כדאי להקדיש זמן פנוי למציאת תחום עניין שיעסיק אותך ויוסיף עניין לחייך.זה זמן טוב לתכנן בילוי משותף עם בן הזוג, כדי לשפר את הקשר ולהכניס קצת פלפל לחיים המשותפים.המצב הכלכלי מתחיל להשפיע עליך ולגרום לך ללחץ. חשוב לנהל נכון את התקציב הביתי ולחזור לחשבון בנק מאוזן.הקריירה שלך עומדת במקום ואת מוצאת את עצמך בפרשת דרכים. כדאי לשקול את כל האפשרויות ולבחון גם אפשרות לקידום במקום עבודה אחר.

טלה

נושאים ששבו להטריד אותך יתבהרו תוך זמן קצר, והאושר לא יאחר להגיע.זה זמן טוב לארוחה רומנטית לאור נרות. כל דרך שתבחרי להביע את האהבה שלך תתרום מאד ליציבות הקשר בימים הקרובים..ימים טובים לכנס ישיבת צוות ולהעלות יחד רעיונות חדשים. הנטייה שלך להוביל ניכרת ומקדמת אותך בעבודה. בקרוב צפוי בונוס, לאות הערכה להישגיך.מצב הרוח שלך מצוין וחזרת לכושר שמאפשר לך פעילות הספורטיבית במהלך כל השבוע.

[quads id=”10″]

שור

חייך נכנסו לשיגרה ונחוצים לך שינויים רבים. זהו זמן טוב להתמקד בחלום הישן שאינו כרוך בשינויים גדולים.מפת הכוכבים משתנה ומשפיעה על הקשר הזוגי. אלו ימים טובים לקחת פסק זמן מההתעסקות בזוגיות ולהקדיש זמן לעצמך.בחודשים הקרובים יצאו לפועל תכניות שתכננת כבר זמן רב, בעזרת סכום כסף בלתי צפוי שתקבלי. משהו עומד להשתנות במקום העבודה. הדברים לא ברורים והמצב מקשה על ההחלטה האם זה המקום הנכון בשבילך. לאור הצעות מבחוץ, ההחלטה אף קשה יותר.

המשך הכתבה בעמוד הבא
הקודםעמוד 1

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות